Hop til indhold
G-unit

Lidt billegere end det normale

Recommended Posts

Hej folks!

Selvom vi herinde er ude efter en ting; nemlig gode oplevelser hos GP'er, ønsker man stadig at lede efter den rette type.

For nogle er pris og beløb underordnet, men oplevelsen vigtig. For andre tænker jeg at oplevelsen er underordnet, men at det bare skal være billigt hos en nøgen kvinde, (fx 15 min for 300 kr). Men for nogle som mig som er lidt kræsne, vil jeg både have at (1) pigen ser godt ud, (2) prisen er overskuelig (for min lønindkomst) og at (3) oplevelsen er fornuftig.

For at skære det ud i pap;

1) Hvad er godt for mig? :) Forventer nok ikke alverden. Hun må gerne være slank og have nogle bryster som jeg kan have i min håndflade (gerne større). Overvægtige piger er jeg ikke interesseret i, selvom jeg faktisk også kunne lide Bianca fra Rødovre.

Min anmeldelse om hende:

2) Hvor dyrt må det være? :) 1 times fornøjelse til 800 kr. Det er i nogles øje en okay pris, men hvis nu man kan få noget billigere, så er jeg interesseret i at kende dem. Og her til ønsker jeg jeres hjælp.

3) Hvordan skal oplevelsen være? :-) Jeg gider ikke se en glædespige som slet ikke har noget glæde i sig. Man må gerne være smilende. For nogle uger siden, inden Gigi forlod Danmark, kontaktede jeg hende telefonisk. Selvom mange herinde havde dårlige oplevelser med hende fysisk, så var jeg ret imponeret over den vidunderlige stemme hun havde. Hun talte til en, så man virkelig fik lyst til at besøge hende, på trods de mange dårlige anmeldelser.

 

Kan i hjælpe? :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skal passe på med at gå så langt ned i pris. Min erfaring siger mig at der er MEGET LANGT mellem de gode oplevelser for en time til under 1200 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 22 minutter siden:

Synes ikke priserne tiltrækker min opmærksomhed, ej heller pigen. Er ikke lige til kinøjsiske kvinder :)

 

CRC skrev, for 20 minutter siden:

Du skal passe på med at gå så langt ned i pris. Min erfaring siger mig at der er MEGET LANGT mellem de gode oplevelser for en time til under 1200 kr.

Tja, du har nok ret.. Men vil alligevel gerne lige prøve :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
G-unit skrev, for 2 timer siden:

Synes ikke priserne tiltrækker min opmærksomhed, ej heller pigen. Er ikke lige til kinøjsiske kvinder :)

 

Tja, du har nok ret.. Men vil alligevel gerne lige prøve :)

Kinesisk pige er rigtig god.  Specielt til prisen et fund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...