Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG med 27 årig toplækker blondine den 23. august i Vejle

Recommended Posts

denne gang bliver jeg nød til at være med de sidste 2 gang hun har været på har hun kun fået super godt tilbagedaterer, så nu skal det prøves. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, for 14 timer siden:

Nu har jeg også meldt mig til :-) 3 gang må være lykkens gang. De to sidste GB jeg tilmeldte mig blev desværre aflyst 

det krydser jeg skam også fingre for

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vikingekongen skrev, for 2 timer siden:

Tror sgu det er en fake - skrev på mail og fik svar fra en anden som nævnte hun var blevet franarret penge og også lavede enkeltaftaler ?? 

Jeg synes godt nok du drager en forhastet slutning her - Der er nu ikke den store risiko for at hun er fake - hun har tidligere lavet et GB og tilmeldings mailen er den samme som fremgår af den gamle annonce - se her: https://annoncelight.dk/showad/207872

 

Redigeret af Ferdinand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik lige en sød mail i dag fra Nikita, at hun frem til at give mig en rigtig god oplevelse til mit første GB. Så det glæder jeg mig til :-) 

de to andre jeg fik tilmeldt mig blev aflyste, men 3 gang. Ser ud til at lykkes hurra :-) 

hun ser vildt lækker ud, så det giver også lidt sommerfugle i maven 

 

hilsen fløjte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, den ‎21‎-‎08‎-‎2016 at 02:15:

Fik lige en sød mail i dag fra Nikita, at hun frem til at give mig en rigtig god oplevelse til mit første GB. Så det glæder jeg mig til :-) 

de to andre jeg fik tilmeldt mig blev aflyste, men 3 gang. Ser ud til at lykkes hurra :-) 

hun ser vildt lækker ud, så det giver også lidt sommerfugle i maven 

 

hilsen fløjte 

Jeg var med første gang hun lavede gangbang og hun er bare lækker , hun var som en fisk i vandet , da hun gav den gas med os fyre :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

så er det i dag :) jeg kommer de sidste par timer, kan se at der lukket for tilmeldinger, gad vide hvor mange der kommer :) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pyha 

man tør jo næsten ikke anmelde sin første deltagelse i et GB i dag, når man læser det der er skrevet af nogle enkelte i den her tråd, men i dag fik jeg min GB debut hurra.

jeg vover nu pelsen alligevel. Jeg mødte om til mit første GB som en genert skoledreng, der ikke lige vidste hvordan han skulle få banket på døren :-) 

jeg nåede ikke at få banket på døren, fordi den blev åbnet af arrangøren. En smilende venlig og humoristisk  mand, der spurgte om jeg også kom for at bytte frimærker :-)  lige der gik min nervøsitet over indtil jeg så stod nægen og så de andre mænd i action med blondinen Nikita. 

Kan kun sige, hold nu op hun er en lækker pige. Mine øjne var ved at trille ud af hovedet på mig. Sød og venlig og rar er hun også, og så gik hun virkelig til stålet og gav mig og andre det vi ville have og mere til. Venligheden, de frække øjne, den lækre krop gjorde faktisk at min p.. Ret hurtigt kom op stå. Så nu var nervøsiteten helt overstået. 

Der var i de to timer jeg var der, en fantastisk god stemning både blandt os fyre, men så sandelig også med Nikita og arrangøren fra Århus tror jeg han var fra,  der fik det hele til at  fungere optimalt set med en 1. Gangs GB. 

Tak I andre der var med  fordi I tog godt i mod mig. Jeg fik virkelig fyret kanonen af og er glad, og klar igen :-) 

til slut vil jeg blot sige at jeg på ingen måde oplevede noget ubehageligt i dag. Tværtimod fungerede det efter min ringe opfattelse som noget nært optimalt.

hvis samme arrangør arrangerer noget igen, ja så kommer jeg igen, hvis min pengepung kan følge med til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, den ‎23‎-‎08‎-‎2016 at 23:52:

Pyha 

man tør jo næsten ikke anmelde sin første deltagelse i et GB i dag, når man læser det der er skrevet af nogle enkelte i den her tråd, men i dag fik jeg min GB debut hurra.

jeg vover nu pelsen alligevel. Jeg mødte om til mit første GB som en genert skoledreng, der ikke lige vidste hvordan han skulle få banket på døren :-) 

jeg nåede ikke at få banket på døren, fordi den blev åbnet af arrangøren. En smilende venlig og humoristisk  mand, der spurgte om jeg også kom for at bytte frimærker :-)  lige der gik min nervøsitet over indtil jeg så stod nægen og så de andre mænd i action med blondinen Nikita. 

Kan kun sige, hold nu op hun er en lækker pige. Mine øjne var ved at trille ud af hovedet på mig. Sød og venlig og rar er hun også, og så gik hun virkelig til stålet og gav mig og andre det vi ville have og mere til. Venligheden, de frække øjne, den lækre krop gjorde faktisk at min p.. Ret hurtigt kom op stå. Så nu var nervøsiteten helt overstået. 

Der var i de to timer jeg var der, en fantastisk god stemning både blandt os fyre, men så sandelig også med Nikita og arrangøren fra Århus tror jeg han var fra,  der fik det hele til at  fungere optimalt set med en 1. Gangs GB. 

Tak I andre der var med  fordi I tog godt i mod mig. Jeg fik virkelig fyret kanonen af og er glad, og klar igen :-) 

til slut vil jeg blot sige at jeg på ingen måde oplevede noget ubehageligt i dag. Tværtimod fungerede det efter min ringe opfattelse som noget nært optimalt.

hvis samme arrangør arrangerer noget igen, ja så kommer jeg igen, hvis min pengepung kan følge med til det.

Kan kun give dig ret :-D hun er virkelig en lækker pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...