Hop til indhold
Fyn67

3-4 kant med SB på Fyn. Interesseret?

Recommended Posts

Jeg søger 3-4 seriøse mænd, som har lyst til at deltage i en 3-4 kant med en super sød og dejlig 22 årig SB.

Det vil foregå privat hos mig på Vestfyn og vil være en hverdags aften fra ca. kl. 21.00 og et par timer frem. Datoen aftales med de interesserede. Det skal ikke opfattes som et sex-event eller et mini gang bang, men en sexet aften hvor vi i en fortrolig stemning får hygget om SB'en og gensidigt får opfyldt vores lyster og fantasier. Udgangspunktet er almindelig sex og selvfølgelig med kondom (medbring selv).

Prisen vil være 1.500 pr. mand.

Hvis du er interesseret, så skriv en PB til mig med lidt info om dig selv, din erfaring med flerkanter og gerne et par billeder. Link/billeder på pigen sendes retur i PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi mangler en seriøs mand mere til dette lille arrangement.

Skriv endelig en PB og vær med til at give både os selv og den søde og lækre SB en fantastisk oplevelse :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev desværre ikke til noget. Det skulle faktisk have været i aften, men af de 15 mænd, som havde udtrykt interesse, var der ingen, som kunne/turde/ville alligevel, da det blev konkret.

Det er selvfølgelig lidt skuffende, men jeg har aftalt med min SB, at vi giver det endnu et forsøg. Og svar fra et par stykker, der var forhindret i aften, giver mig et lille håb om, at det så kan gennemføres en anden aften.

Jeg laver et nyt opslag en af dagene og vil denne gang fra start melde den konkrete dato ud. Forhåbentlig giver det så et bedre resultat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Fyn67 skrev, den 5. september 2016 at 19:44:

Det blev desværre ikke til noget. Det skulle faktisk have været i aften, men af de 15 mænd, som havde udtrykt interesse, var der ingen, som kunne/turde/ville alligevel, da det blev konkret.

Det er selvfølgelig lidt skuffende, men jeg har aftalt med min SB, at vi giver det endnu et forsøg. Og svar fra et par stykker, der var forhindret i aften, giver mig et lille håb om, at det så kan gennemføres en anden aften.

Jeg laver et nyt opslag en af dagene og vil denne gang fra start melde den konkrete dato ud. Forhåbentlig giver det så et bedre resultat.

Kom evt til Kbh :) jeg vil være totalt frisk hvis hun er lækker :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Fyn67 skrev, den 14. september 2016 at 10:40:

Må jeg så høre, PallePik, hvad ville være en fair og interessant pris? Og hvilke begrænsninger skulle væk?

Jeg synes prisen er fair nok - det er mest et proble vi ikke har set pigen :) og så at det er på Fyn :) kom evt et smut til Kbh :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes prisen er fair nok - det er mest et proble vi ikke har set pigen :) og så at det er på Fyn :) kom evt et smut til Kbh :) 

I følge aftale med pigen så har jeg ikke posted billeder her i tråden, men alle interesserede har fået tilsendt link/billeder af pigen i PB.

Vi vil gerne være fleksible, men at flytte arrangementet til København går nok lige lidt for vidt.... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Fyn67 skrev, for 2 timer siden:

I følge aftale med pigen så har jeg ikke posted billeder her i tråden, men alle interesserede har fået tilsendt link/billeder af pigen i PB.

Vi vil gerne være fleksible, men at flytte arrangementet til København går nok lige lidt for vidt.... ;-)

Ok sender lige pm : så må jeg jo se om jeg kan nosse mig over broen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...