Hop til indhold
Gammel rotte

Alternativ til Harmony i Hamborg; hvor langt "ned" skal man?

Recommended Posts

Hej.

Som alternativ til Harmony onsdag overvejer jeg at køre fra DK tirsdag eftermiddag/aften, med henblik på at ramme en større FKK med bedre og flottere udvalg end det udemærkede udvalg i Harmony. Jeg har for år tilbage været i Frankfurt og oplevet de helt store lækre klubber der, men tror nu ikke jeg gider køre så langt denne gang. Hvilke alternativer vil I anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Faktisk har jeg altid syntes at der er for mange ombyggede piger på Harmony. Typen med silikone bryster og pumpede læber, som er lavet mindre pænt. Det er for det meste sydøst europæiske piger og man kan ikke lade være med at tænke industri og handel.

Der findes en anden klub Atmos, hvor der godt nok også findes den slags piger, nogle af dem er lidt ældre og har endda i tilgift fået det vilde blik i øjnene, men der findes også et par rigtig fornuftige piger til gode knald, hvis man forstår at spille sine kort rigtigt, så du behøver ikke køre så langt.

Franceska - hun er en sand blowjob mester og kan overtales til at sluge. Sidst gjorde hun det gratis. Hun kan alt sex dog ikke anal. Hun snyder ikke nogen.

Estella - Hun kan det hele, alle 3 huller, dyb hals og slug. Giver man hende en slikke tur hvor hun ligger på ryggen vil man opleve en sand syndflod løbe af hende. Det er lige det hun tænder på, men pas på, at få alt aftalt på forhånd og især hvor langt tid. Bed hende om at oplyse når tiden er udløbet. Hun kan af og til få fantasi priser frem når der skal betales.

Marie - Det er hende med de flotte stritte patter der altid holder til på sofaen, midt i det store lokale. Lyst halvlangt hår. Fandt hende meget sød og ligetil sidste gang jeg var der. Hun kan det hele, dog ikke anal. Sutter ivrigt pik og sluger også hvis man aftaler på forhånd, eller under agten.

Samira - kan ikke anbefales. Hun er egentligt en høj flot tysk, men man aner det vilde blik i hendes øjne. Det kommer til udtryk når der skal betales, er der pludeslig 100 Euro for meget på. Hun arbejder efter princippet GSG "går den så går den"

Torsdag/fredag sidst på eftermiddagen er bedst at besøge klubben

Hvis du kan læse Tysk er der lidt her:

http://www.freiercafe.com/showthread.php?s=beba936808e98cc980a023f7e0d39bc3&t=797&page=3

 

 

 

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Gaffer - jeg kender Atmos, men syntes ikke rigtig den holder niveauet. Det jeg tænkte var, om man kunne finde noget andet spændende hvis man kørte 100 km eller sådan noget længere syd på....?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Tror det ikke rigtigt. I Hannover er der ikke rigtigt noget det er mere spændende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Tror du skal helt til Padderborn eller Berlin. 

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 15/8/2016 at 11:46:

Som alternativ til Harmony onsdag overvejer jeg at køre fra DK tirsdag eftermiddag/aften, med henblik på at ramme en større FKK med bedre og flottere udvalg end det udemærkede udvalg i Harmony.

Jeg kunne anbefale dig at tage til FKK Acapulco ved Wuppertal - og evt. besøge en flattrateclub og overnatte på vejen, så det ikke bare bliver kørsel og kørsel - men det bliver absolut noget sjovere og billigere om man er flere sammen i en bil til at dele udgifter og oplevelserne :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...