Hop til indhold
zommas

Fascination af glædespiger

Recommended Posts

Jeg har gennem det meste af mit liv levet et dobbeltliv. Et dobbeltliv der ofte har gjort det svært for mig at forstå hvad der egentlig foregår inde i mit hovede. På trods af at jeg aldrig har haft store problemer med at komme i kontakt med det modsatte køn, har jeg altid fundet det mere spændende og pirrende at have sex med en glædespige. Ofte læser man om hvordan samfundet opfatter prostitution som en form for nedgørelse af kvinden. Det vil jeg heller ikke udelukke finder sted, overhovedet ikke. Men når jeg er i kontakt med en glædespige, opfatter jeg hendes rolle med stor respekt. Hun giver mig mulighed for at nyde hendes selskab på intim vis, hvis jeg vil betale for det. Men jeg må betale hvad det koster og hvis hun synes jeg virker usympatisk, kan hun med største lethed finde en anden. Hun har med andre ord i høj grad magten og det tænder mig. At jeg så, for en forhåbentlig overkommelig pris kan komme i himlen for en stund, er jo fantastisk. Men åbenbart ligger en stor del af min fascination i det konkrete møde med en kvinde der byder sig til for penge. Dvs et sådan møde på en bar eller på gaden i høj grad kan sætte sig eftertrykkeligt i mig og efterfølgende sætte vilde erotiske drømme igang. 

Nu spørger jeg, hvor alene står jeg med disse følelser? Helt normalt er det jo ikke, men er der andre der har det sådan? Er der nogen der har en forklaring på hvorfor jeg foretrækker glædespiger fremfor et almindeligt knald? H

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været lykkelig gift med den samme kvinde i 28 år og kan få alt den sex jeg orker, lave trekanter, firkanter, swingerklubber, lavet gangbang mod betaling, været til en GP sammen med konen, men alligevel kan jeg ikke holde mig fra at købe sex til mig selv.

Det er Super frækt at skulle betale for at være sammen med en dejlig kvinde, det er det som tænder mig. Ganske enkelt. Har jeg dårlig samvittighed over for min kone? Ja selvfølgelig, men det er som om at jeg har to liv. Ham der køber sex har ikke så meget med familie manden at gøre.

Jeg har gjort det i omkring 30 år og regner ikke med at stoppe med det.

Det at kigge annoncer igennem for at finde en smuk kvinde man kan være sammen med, planlægge det hele, tænder mig meget.

Du er ikke alene:-D

Jens

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens69 skrev, for 3 minutter siden:

Ham der køber sex har ikke så meget med familie manden at gøre.

Jeps, enig. 

"The duality of man. The jungian thing, sir.". 

 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...