Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har desværre fået problemer med skulderen, hvor det stråler ned i hånden.

tænker en god massage kan hjælpe.

Hvor får jeg en god massage i nakke og skulder og gerne af en nogenlunde charmerende massør.

Det skal være i storkøbenhavn.

Håber på hjælp.

Khans

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

I sidste uge havde jeg ligeledes problemer med skulderen, jeg fik behandling af dygtige charmerende Ann hos Suphaphorn ( lige overfor Riget).

Jeg har tid igen i denne uge, er relativ fast kunde og kan kun anbefale stedet :-)

Redigeret af Baltazar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 9 timer siden:

Intet over intet ved siden af dalya i Bagsværd 

100% enig. Fås ikke bedre  .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ved nogen noget om Hannah på Strandboulevarden, hun matcher Dalya, men desværre tilbyder Hannah ikke så eller hj.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Ved nogen noget om Hannah på Strandboulevarden, hun matcher Dalya, men desværre tilbyder Hannah ikke så eller hj.....

Der må jeg liiige indskyde en bemærkning.

Hannah er, efter min ringe vurdering, absolut spitzenklasse.
Jeg har endnu ikke mødt nogen, som kan gøre hende rangen stridig, inden for hendes diciplin.
Det er vel efterhånden et par år siden, hun stoppede på Strandboulevarden.
Hun var vist blevet lidt træt af at have butikken, og hun fik lavet en aftale med et stort firma, om at hun kommer til dem 4 x om ugen.
Så kan medarbejderne booke sig til massage i arbejdstiden.
Hun havde heldigvis fået lavet et samarbejde med Jintana, som så kunne drive butikken videre, efter Hannah checkede ud.

Har stadig kontakt til Hannah, og fået massage, når den har været helt  gal.

Men Dayla, er nu også god, og så tilbyder hun lidt ekstra, så alle spændingerne kommer ud af kroppen 8-)

Redigeret af Arne Diller
Stave fjel

Del dette indlæg


Link til indlæg
OrganDonor skrev, for 7 timer siden:

Yep, som havde butik på Strandboulevarden.

 

-OD

Man kan jo altid ringe og spørge, men jeg tror ikke hun tager ret mange kunder i privaten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
minitulle2 skrev, den 18/8/2016 at 20:07:

Så henne Hannah giver ikke massage mere uden man kender hende ? Jeg trænger ellers til en tur hos en der ved hvad hun gør så det ikke kun er nusseri :)

Jeg vil give Arne Diller ret, der er mange der giver en ok god massage, men ingen der når Hanna´s niveau. Specielt hendes nakke/skulder massage er jeg stor fan af. Så lever jeg fint med at det KUN er massage.

Det andet kan man få stort set alle andre steder.

Jeg besøger hende regelmæssigt i privaten som ligger i Vallensbæk. Men hun tager kun imod i aftentimerne og sjældent i weekenden.

Forstår til fulde at hun har været i stand til at få en firma aftale som gælder man-fredag.

Ring eller SMS  til 42449925 så kan hun selv svare på om hun har mod på flere kunder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...