Hop til indhold
lfl

hvad nu hvis????

Recommended Posts

På vej til en GP jeg ikke har besøgt før fik jeg en lidt pudsig tanke: Hvad nu hvis hun er en jeg kender privat? Hvordan ville jeg reagere? Hvordan ville hun reagere? Ville man kunne fortsætte besøget som planlagt?

(Hvis vi var i familie ville det selvfølgelig være udelukket)

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre om i har gjort jer de samme tanker, måske prøvet det. 

Jeg kunne også godt tænke at høre fra GP'erne hvordan i ville reagere i sådan en situation.

Redigeret af lfl
fejl 40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Jeg tror det vil været forskellige fra person til person jeg evt skulle møde i denne stiantion, og tror vi kun kan forstille os det, men ikke vide hvordan vi vil have det. 

Tror jeg vil lukke den ene ven ind og afvise den anden ven, det er fx hvor tæt ven, hvis han er i forhold hvor tæt er jeg på hinde. Og kemien mm. 

Jeg har heldigvis kun været tæt på, i form af en fra min familie ringe, han ville have en tid, mente jeg kun klare det han gravide kone ikke kunne. Og uden penge. 

Jeg sagde nej, ikke bare pga penge men også det vi er i famile og derved jeg også kender han søde kone. 

Håber aldrig at opleve det :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En tanke jeg ofte har stillet mig selv. 

Kunne forestille mig jeg ville blive forfjamsket og sige undskyld, jeg er vistnok gået forkert. Bagefter ville det nok blive nødvendigt at snakke ud om det. Men hvordan efterreaktionen ville være afhænger jo meget af hvem personen er. Så som Kinky Jill siger, ville det være forskelligt fra person til person. 

Håber dog aldrig det sker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet det. Da hun åbnede døren kendte jeg hende fra min kollegietid. 

Hun var professionel, lukkede mig ind i entreen, og sagde "hej, vi kender vidst hinanden, og det går ikke. Ha det godt, og held og lykke derude med at finde en anden." 20 sekunder efter stod jeg igen på gaden. Og 10 minutter senere bankede jeg på et nyt sted. 

Jeg syntes det var en fin måde at gøre det på,  og jeg ser ingen grund til at tale ydeligere med hende om det hvis jeg skulle mødes med hende igen. 

I forvejen er der en stiltiende aftale om diskretion disse steder, og den bliver jo ikke mindre af at man kender hinanden. Så hvad mere er der at tale om. Man har hemmelighed man må holde for sig selv, og det har hun også. 

Og selvfølgelig skal man ikke knalde i situationen, uanset hvad. Hvis man vil knalde må man gøre det en anden gang, under andre omstændigheder. 

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg


Link til indlæg
lfl skrev, for 3 timer siden:

På vej til en GP jeg ikke har besøgt før fik jeg en lidt pudsig tanke: Hvad nu hvis hun er en jeg kender privat? Hvordan ville jeg reagere? Hvordan ville hun reagere? Ville man kunne fortsætte besøget som planlagt?

(Hvis vi var i familie ville det selvfølgelig være udelukket)

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre om i har gjort jer de samme tanker, måske prøvet det. 

Hehe - det ville vær en akavet situation. Der har vist været tidligere tråde om emnet, men det er jo et eviggyldigt emne, så lad os bare tage den igen :-) 

 

Nogle gange har jeg virkelig kigget grundigt på billederne af af en bestemt GP på nettet og tænkt "hun ligner godt nok XXX (kollega/nabo/etc.) meget". Enkelte gange har jeg endda opsøgt GP'en - bare for at få stillet nysgerrigheden. Jeg har dog aldrig selv været ude for, at det så rent faktisk VAR en, jeg kendte.  

 

Jeg tror (alt andet lige) ikke, at jeg faktisk ville kunne gennemføre besøget. Jeg ville nok bare sige med et glimt i øjet  "hej - nu har vi to en lille hemmelighed sammen", og så finde en anden.

Hvis det f.eks. er en kollega, der sidder tæt på en på arbejdspladsen, så ville det være lidt akavet bagefter.

-Ingen regel uden undtagelse, dog: Hvis det er en kollega, som man i øvrigt har gået og tændt lidt på, så ville jeg være fristet til at gennemføre besøget. 

 

Hvis det er en nabo, så nej. Man skal gerne kunne se dem i øjnene i opgangen/villakvarteret bagefter - også til vejfesterne, haha. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte en gang en GP, og kom til at snakke med hende om det med at få besøg af en hun kender. Hun fortalte, at hun engang havde fået besøg af en nabo - en gift mand. De blev enige om, at de begge to var lige interesserede i at ingen fik noget at vide, så besøget blev fortsat som planlagt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Jeg stod under et kamera og da jeg kom ind sagde tef. pigen hun vil ikke knalde med dig !! i er i familie !!

Tænker stadig på hvem det var i min familie ? JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, 1 time siden:

Jeg stod under et kamera og da jeg kom ind sagde tef. pigen hun vil ikke knalde med dig !! i er i familie !!

Tænker stadig på hvem det var i min familie ? JP

I en sådan situation er det dybt forkert af telefonpigen at sige at I er i familie, da det netop vil få dig til at spekulere på hvem i din familie det kan være - og måske ligge på lur udenfor klinikken for at få din nysgerrighed tilfredsstillet.

Telefonpigerne er nødt til at forberede bedre undskyldninger i sådanne tilfælde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

I en sådan situation er det dybt forkert af telefonpigen at sige at I er i familie, da det netop vil få dig til at spekulere på hvem i din familie det kan være - og måske ligge på lur udenfor klinikken for at få din nysgerrighed tilfredsstillet.

Telefonpigerne er nødt til at forberede bedre undskyldninger i sådanne tilfælde!

Det har jeg slet ikke tænkt på !! he he kunne vende til vagten var slut og se min famille gå ud af døren "fedt" hvor er jeg dum og ikke nysgerrig nok TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
jp skrev, for 5 timer siden:

Jeg stod under et kamera og da jeg kom ind sagde tef. pigen hun vil ikke knalde med dig !! i er i familie !!

Tænker stadig på hvem det var i min familie ? JP

D da ik fair :o 

Hun kender t din lille hemmelighed, hver gang hun ser dig, men ik omvendt???

Æw, hvor fejt! :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
jp skrev, for 3 timer siden:

Det har jeg slet ikke tænkt på !! he he kunne vende til vagten var slut og se min famille gå ud af døren "fedt" hvor er jeg dum og ikke nysgerrig nok TAK

Hæhæææ, vend tilbage 8-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at se situationen fra den synsvinkel at jeg betragter det at være GP/GM som et job på ligefod med alle andre. 

Hvis jeg skal sætte min bolig i stand og har en bekendt som er maler, ville jeg da også spørge hende om hun ville hjælpe.

Hvis jeg er trængende og kender en GP ................... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har så rent faktisk prøvet at løbe ind i en pige som jeg kendte - nu var det så hverken familie eller en i den nærmeste vennekreds, så situationen var ikke vildt akavet, men vi grinede lidt af det, og jeg fik en halv times god sex, da vi konstaterede at vi jo begge var i samme båd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...