Hop til indhold
Dino51

Fantastiske Ann i Fredericia

Recommended Posts

Hejsa

 

var lige en tur forbi Fredericia idag og besøge Ann. 

Vel ankommet til klinikken, modtages af en lidt reserveret pige med en stram kjole, en kjole der helt klart afslørede en rigtig skøn figur, bliver vist ind i rummet, og får besked på at gøre mig klar, bestiller fuldpakken til 1300, Ann starter op på en dejlig blid massage, kort efter smider hun kjolen, og tak g.. for en skøn krop. 

Efter en grundig massage, starter den anden halvdel af legen op, hun en fantastisk, har som sagt en gudekrop og meget berøringsvenlig. 

Selve akten vil jeg ikke komme ind på, men jeg kan sige at det er meget længe siden at jeg har har en så kraftig rejsning, kommer helt klart tilbage til Fredericia for at gentage succesen, Ann, hendes figur og behandling er klart en 10 ud af 10. 

 

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
Monty skrev, for 4 timer siden:

Har aldrig kunnet forstå dem der kun kommer med et eneste ord

LINK?

 

det er fordi de ikke gider selv at søge efter det og det er det jeg kalder at være useriøs hvis de ikke vil bruge tid på noget godt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle ven ;-) . jeg har snakke sammen med ann. hun frie flytte sommer uge? :-D igen hjem danmark . endnu ved bee arbejde fredericia 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...