Hop til indhold
Guest Vestegnen

Lovlig børnesex i Tyrkiet

Recommended Posts

Guest Vestegnen

Nu vil det blive lovligt at have sex med børn ned til 12 år i Tyrkiet!! I takt med at landet bliver mere og mere islamiseret, så vil barnebrude fremover være helt legalt. 

Endnu en god grund til at Tyrkiet ikke skal med i EU! 

Lovlig sex med børn i Tyrkiet

Redigeret af Vestegnen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fy for pokker.. Det kan kun gå for langsomt med at fjerne Tyrkiets status som EU kandidatland. Man kan mene hvad man vil om deres religion og kultur. Men et land der arbejder på at genindføre dødsstraffen og laver politik omkring at folk der har barne brude ikke generes hører ikke hjemme i EU. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tyrkiet hører under ingen omstændigheder til i EU. Blot deres ønske om dødsstraf diskvalificerer dem 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen, var de ikke moderate muslimer? Og var der ikke noget med at så længe de fleste var moderate så kunne de mere yderligtgående aldrig få noget gennemført?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mester75 skrev, for 58 minutter siden:

Fy for pokker.. Det kan kun gå for langsomt med at fjerne Tyrkiets status som EU kandidatland. Man kan mene hvad man vil om deres religion og kultur. Men et land der arbejder på at genindføre dødsstraffen og laver politik omkring at folk der har barne brude ikke generes hører ikke hjemme i EU. 

De kan have lige så meget status som kandidat land det skal være, det ændrer ikke den kendsgerning at de er mange mange år væk fra EU. Og med sådanne demokratiske Love bevæger de sig længere væk.

Klyngen skrev, for 57 minutter siden:

Tyrkiet hører under ingen omstændigheder til i EU. Blot deres ønske om dødsstraf diskvalificerer dem 

Med dødstraf kan de ikke komme i EU.

tiger skrev, for 8 minutter siden:

Jamen, var de ikke moderate muslimer? Og var der ikke noget med at så længe de fleste var moderate så kunne de mere yderligtgående aldrig få noget gennemført?

Det er en demokratisk land. Hvis flertallet har konservative holdninger, er det demokratiet der fungerer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Er Tyrkiet demokratisk?

også efter alle anderledes tænkende er blevet afskediget eller smidt i fængsel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er rystende vanvittigt. 

Lad os se hvor mange af vores politikere, der tør skære igennem og sige. 

Skvattet Kristian Jensen vil fortsætte EU forhandlinger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg så en fed kommentar på nationen. 

Loven er kommet fordi Tyrkiet er løbet tør for geder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, 1 time siden:

Er Tyrkiet demokratisk?

også efter alle anderledes tænkende er blevet afskediget eller smidt i fængsel?

Ja Tyrkiet er stadig et demokrati. I demokratier bliver anderledes tænkende også forfulgt. Usa var også et demokrati under Mcarthyismen og Tyskland da de havde Berufsverbot. Ja vi selv daterer vores demokratiske fødsel til år 1849, selv om lønmodtagere og kvinder først fik stemmeret i 1915.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes at Tyrkiet skal ekskluderes fra EU som ansøger,med af Nato, og alle EU lande indfører visumpligt for Tyrkere der vil på besøg i i et EU land, og den lov fordømmes i FN

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 11 timer siden:

Nu vil det blive lovligt at have sex med børn ned til 12 år i Tyrkiet!! I takt med at landet bliver mere og mere islamiseret, så vil barnebrude fremover være helt legalt. 

Endnu en god grund til at Tyrkiet ikke skal med i EU! 

Lovlig sex med børn i Tyrkiet

I en del katolska länder så är också sex med barn över 12 eller 13 år tillåtet, så det är inte så enkelt som att det är en fråga om islam kontra kristendom. Fram till och med 1930 så var gränsen i Danmark 12 år: https://da.wikipedia.org/wiki/Seksuel_lavalder I Sverige har gränsen varit 15 år sedan 1864.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 57 minutter siden:

Jeg syntes at Tyrkiet skal ekskluderes fra EU som ansøger,med af Nato, og alle EU lande indfører visumpligt for Tyrkere der vil på besøg i i et EU land, og den lov fordømmes i FN

Tyrkere, som vil besøge et EU land, skal da vist have visum i forvejen. Jeg tror det var noget af det EU lovede tyrkerne, at vi kunne kigge på, hvis de stoppede de syriske flygtninges Transit igennem Tyrkiet.

Jeg tror, at det er EU og ikke FN, som bør fordømme Tyrkiets nye lov. Og som enkelt individer har vi nu en god grund til at støtte den græske turistindustri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 40 minutter siden:

Tyrkere, som vil besøge et EU land, skal da vist have visum i forvejen. Jeg tror det var noget af det EU lovede tyrkerne, at vi kunne kigge på, hvis de stoppede de syriske flygtninges Transit igennem Tyrkiet.

Jeg tror, at det er EU og ikke FN, som bør fordømme Tyrkiets nye lov. Og som enkelt individer har vi nu en god grund til at støtte den græske turistindustri.

Och hur ska EU kunna göra det när det finns medlemsstater i EU som tillåter sex från 12 års ålder? (Inte för att jag stödjer Turkiets lagändring)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bror Myra skrev, for 4 minutter siden:

Och hur ska EU kunna göra det när det finns medlemsstater i EU som tillåter sex från 12 års ålder? (Inte för att jag stödjer Turkiets lagändring)

Hvilke lande er det?

Plz enlighten me!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 8 minutter siden:

Hvilke lande er det?

Plz enlighten me!

Malta. Tills rätt nyligen har en 13-års gräns gällt i Spanien. I Portugal är gränsen 14 år. I många katolska länder i Latinamerika gäller en 12 eller 13 års gräns.

Vi ska vara rätt försiktiga med att ropa på EU i så fort det är något som vi ogillar, utan noga tänka igenom vilka frågor som ska bestämmas av EU och vilka frågor som respektive land ska få bestämma. Tänk om all lagstiftning skulle bestämmas av EU! Då är jag rätt övertygad om att svenska politiker skulle försöka genomdriva ett förbud mot sexköp i hela EU!

Edit: Det jag också ville lyfta med mina inlägg är det finns många kristna länder som har låga gränser för när det är tillåtet att ha sex, det vill säga att vi får akta oss för att göra det till en "anti-islamisk" fråga!

Redigeret af Bror Myra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bror Myra skrev, for 9 minutter siden:

Malta

https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/seksuel-lavalder-paa-13-aar.-spanien-debatterer-og-imod-haeve-den-nuvaerende-seksuelle

Hvis KD kan opfattes som seriøs, er der tale om 18 år i Malta.

Dette site kender jeg ikke, andet end at det kom frem, da jeg googlede, men der er en oversigt for det meste af Europa.

http://ikke-misbrugt.blogspot.dk/p/seksuelle-lavalder.html

Bror Myra skrev, for 11 minutter siden:

Det jag också ville lyfta med mina inlägg är det finns många kristna länder som har låga gränser för när det är tillåtet att ha sex, det vill säga att vi får akta oss för att göra det till en "anti-islamisk" fråga!

Jeg er 100 % enig med dig, det har intet med Izlam at gøre, snarere som det antydes i mit link nr. 2, smagsdommeri. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er jo svært det med seksuel lavalder.

Det de fleste tænker på, når forargelsen bobler over, er vel situationen hvor en ælder småfed usoigneret mand knalder en uvillig 13 års pige.

I langt de fleste tilfælde, hvor 13 årige piger har sex, er situationen nok den at de har det med en nogenlunde jævnaldrende dreng. Det skal vel ikke kriminaliseres. Er der tale om tvang, er der allerede lovgivning på området.

Del dette indlæg

Link til indlæg
johanneseb skrev, for 11 minutter siden:

I langt de fleste tilfælde, hvor 13 årige piger har sex, er situationen nok den at de har det med en nogenlunde jævnaldrende dreng. Det skal vel ikke kriminaliseres

Det er faktisk kriminaliseret med vor nuværende lovgivning qua det, at den seksuelle lavalder er 15 år.

At det så sjældent får nogle konsekvenser for de udøvende, er en ganske anden sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 7 minutter siden:

Det er faktisk kriminaliseret med vor nuværende lovgivning qua det, at den seksuelle lavalder er 15 år.

At det så sjældent får nogle konsekvenser for de udøvende, er en ganske anden sag.

Ja det har du egentlig ret i, som loven er idag. Jeg burde have skrevet: Det skal vel afkriminaliseres?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 time siden:

https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/seksuel-lavalder-paa-13-aar.-spanien-debatterer-og-imod-haeve-den-nuvaerende-seksuelle

Hvis KD kan opfattes som seriøs, er der tale om 18 år i Malta.

Dette site kender jeg ikke, andet end at det kom frem, da jeg googlede, men der er en oversigt for det meste af Europa.

Jeg er 100 % enig med dig, det har intet med Izlam at gøre, snarere som det antydes i mit link nr. 2, smagsdommeri. :) 

Både ja och nej vad gäller Malta. Maltas lagstiftning är lite komplicerad. Det är olagligt att "förföra" ungdomar i åldern 12-17 år genom att utnyttja deras bristande erfarenhet. Men om ungdomen redan är sexuellt aktiv så räknas det inte som "förförelse", utan är lagligt och på svenska Flashback finns det berättelser från män som har haft sex med 12-13 åringar på Malta. Även i andra katolska länder finns det liknande lagstiftning. I princip kan lagstiftningen i dessa länder sammanfattas som att du får inte "förföra" "fina" flickor under till exempel 18 år, men för övriga flickor är det fritt fram om de fyllt 12 (eller 13 beroende på land).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bror Myra skrev, for 2 timer siden:

Du har ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tyrkiets lovændring er jo netop bekymrende, da den er lavet for at tilgodese konservative kredse, der gerne vil tillade seksuel samkvem med deres børnebrude. Jeg går ikke ud fra, at brudgommen ligeledes er et barn.

Vi kan vel alle være enige om, at hvad to trettenårige børn i enighed går og pusler med ikke er slet så bekymrende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bror Myra skrev, for 2 timer siden:

Malta. Tills rätt nyligen har en 13-års gräns gällt i Spanien. I Portugal är gränsen 14 år. I många katolska länder i Latinamerika gäller en 12 eller 13 års gräns.

Vi ska vara rätt försiktiga med att ropa på EU i så fort det är något som vi ogillar, utan noga tänka igenom vilka frågor som ska bestämmas av EU och vilka frågor som respektive land ska få bestämma. Tänk om all lagstiftning skulle bestämmas av EU! Då är jag rätt övertygad om att svenska politiker skulle försöka genomdriva ett förbud mot sexköp i hela EU!

Edit: Det jag också ville lyfta med mina inlägg är det finns många kristna länder som har låga gränser för när det är tillåtet att ha sex, det vill säga att vi får akta oss för att göra det till en "anti-islamisk" fråga!

Var det ikke Malta der blev udnævnt at være et super muslimsk land nævnt i en anden tråd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Hæ hæ, lille Onslow. Jeg må bide mig i tungen for ikke at afspore tråden med drillerier angående dit Link.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...