Hop til indhold
1955

Jenny i Valby

Recommended Posts

var forbi sidste uge.. :-) hun er lidt stor til min smag.. meget meget sød.. og meget villig til at yde en god service.. Gode babser og en ok pik.. ikke en gentager, men bestemt ganske ok oplevelse..

 

Og hun forstod hvad jeg bad om.. ( jeg kan godt lide at få massage først... og så blive lidt "forført". ) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stålmanden skrev, for 1 minut siden:

var forbi sidste uge.. :-) hun er lidt stor til min smag.. meget meget sød.. og meget villig til at yde en god service.. Gode babser og en ok pik.. ikke en gentager, men bestemt ganske ok oplevelse..

 

Og hun forstod hvad jeg bad om.. ( jeg kan godt lide at få massage først... og så blive lidt "forført". ) :-)

For stor? høj eller vægt? synes hun ser ok lille ud på billederne! ok pik over 15 cm?

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
stålmanden skrev, for 50 minutter siden:

For høj.. men altså ikke noget der er sååå generende.. kan bare god li dem små.. :-).. ok pik ja.. vel ca godt 15.. :-)

Undskyld sidste ? er selv 172 er hun højere?

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
stålmanden skrev, den 16. august 2016 at 13:18:

men lad lige høre hvis du smutter forbi.. :-).. synes i øvrigt det er lidt tyndt med gode LB'ere for tiden..

Tror ikke det bliver hende - nu har jeg set billederne igennem en gang til - og dem der ikke er photoshoppet synes jeg der er for meget mand over - så vælger nok en anden - selvom som du siger og konstaterer er udvalget godt nok tyndt pt.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...