Hop til indhold
JenniferRomantica

Forespørgsel omkring gangbang

Recommended Posts

Halløjsa alle i frække fyre..

Jeg sidder med den underskønne Alexandra her og så kom vi til, i vores opstemte tilstand, at snakke om vores fremtidige gangbang vi har haft snakket om at afholde i september.. Nu ville vi så hører jer om tidspunktet fra klokken 11 til klokken 14 ville være et godt vindue for gæster at kunne deltage.. I må meget gerne komme med input.. 

 

Knus Jennifer og Alexandra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jennifer og Alexandra

11 til 14 passer mig klart bedst... har herlige minder om de gangbangs på Romantica som har ligget i dagtimerne :-) men har ikke kunne komme til dem som har ligget om aftenen :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tommy og Thomsen skriver utvivlsomt på manges vegne. Selv skal jeg være meget heldig med datoen for at kunne møde op kl. 11-14. Sidste gang lå det på mit foretrukne tidspunkt, så det må være familiefædrenes tur nu. Men ikke et ondt ord fra mig, hvis I holder aften-gangbang en gang imellem, også fremover. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dato er fastsat til at blive d. 15'ende september.. Og vi afholder det fra 11 til 14.. Prisen vil være den samme som de tidligere gangbangs.. Sølle 2300 i ussel marmon;-) for 3 dejlige timer i himlen med mig og Alexandra.. Vi har et maks på 15 deltagere så skynd jer at sikre jeres plads med et depositum på 1000 kroner betalt inden d. 10'ende september.. Der kommer yderligere info i selve annoncen herinde;-).. Vi glæder os til at se jer og jeres fantastisk "vedhæng" d. 15'ende.. 

 

Knus Jennifer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Dato er fastsat til at blive d. 15'ende september.. Og vi afholder det fra 11 til 14.. Prisen vil være den samme som de tidligere gangbangs.. Sølle 2300 i ussel marmon;-) for 3 dejlige timer i himlen med mig og Alexandra.. Vi har et maks på 15 deltagere så skynd jer at sikre jeres plads med et depositum på 1000 kroner betalt inden d. 10'ende september.. Der kommer yderligere info i selve annoncen herinde;-).. Vi glæder os til at se jer og jeres fantastisk "vedhæng" d. 15'ende.. 

 

Knus Jennifer 

Hei, Skal gjøre alt for at kunne være der denne gang, skjønt det var ett dårlig valg av dag for meg, midt i arbeidsuken hjemme i det høye nord :) Hva med at legge ut iban kontonummer for oss som vil betale depositum fra udlandet i nord.......eller må man møte opp ved marstals gade .....

 

Redigeret af Laksen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men ærlig talt....."hyggesnakk" ..? " her snakker vi om alt som ikke passer andet sted " ??? hmmm........bør vel få denne under sexevents her inne snarest Jennifer så det blir nok pik til dere begge !!! :-D:-P8-)

 

Redigeret af Laksen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...