JenniferRomantica 18118 Skrevet 14. August, 2016 Halløjsa alle i frække fyre.. Jeg sidder med den underskønne Alexandra her og så kom vi til, i vores opstemte tilstand, at snakke om vores fremtidige gangbang vi har haft snakket om at afholde i september.. Nu ville vi så hører jer om tidspunktet fra klokken 11 til klokken 14 ville være et godt vindue for gæster at kunne deltage.. I må meget gerne komme med input.. Knus Jennifer og Alexandra 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 14. August, 2016 Formiddag er generelt det bedste tidspunkt. Mændene kan tage fri fra arbejde, uden at konen eller familien behøver at blive indblandet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PThomsen 41 Skrevet 15. August, 2016 Hej Jennifer og Alexandra 11 til 14 passer mig klart bedst... har herlige minder om de gangbangs på Romantica som har ligget i dagtimerne men har ikke kunne komme til dem som har ligget om aftenen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 16. August, 2016 Inden fædrene går hjem til deres børn !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
René 35 Skrevet 17. August, 2016 Tommy og Thomsen skriver utvivlsomt på manges vegne. Selv skal jeg være meget heldig med datoen for at kunne møde op kl. 11-14. Sidste gang lå det på mit foretrukne tidspunkt, så det må være familiefædrenes tur nu. Men ikke et ondt ord fra mig, hvis I holder aften-gangbang en gang imellem, også fremover. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 17. August, 2016 Dato er fastsat til at blive d. 15'ende september.. Og vi afholder det fra 11 til 14.. Prisen vil være den samme som de tidligere gangbangs.. Sølle 2300 i ussel marmon for 3 dejlige timer i himlen med mig og Alexandra.. Vi har et maks på 15 deltagere så skynd jer at sikre jeres plads med et depositum på 1000 kroner betalt inden d. 10'ende september.. Der kommer yderligere info i selve annoncen herinde.. Vi glæder os til at se jer og jeres fantastisk "vedhæng" d. 15'ende.. Knus Jennifer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laksen 63 Skrevet 18. August, 2016 (edited) JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden: Dato er fastsat til at blive d. 15'ende september.. Og vi afholder det fra 11 til 14.. Prisen vil være den samme som de tidligere gangbangs.. Sølle 2300 i ussel marmon for 3 dejlige timer i himlen med mig og Alexandra.. Vi har et maks på 15 deltagere så skynd jer at sikre jeres plads med et depositum på 1000 kroner betalt inden d. 10'ende september.. Der kommer yderligere info i selve annoncen herinde.. Vi glæder os til at se jer og jeres fantastisk "vedhæng" d. 15'ende.. Knus Jennifer Hei, Skal gjøre alt for at kunne være der denne gang, skjønt det var ett dårlig valg av dag for meg, midt i arbeidsuken hjemme i det høye nord Hva med at legge ut iban kontonummer for oss som vil betale depositum fra udlandet i nord.......eller må man møte opp ved marstals gade ..... Redigeret 18. August, 2016 af Laksen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laksen 63 Skrevet 18. August, 2016 (edited) Men ærlig talt....."hyggesnakk" ..? " her snakker vi om alt som ikke passer andet sted " ??? hmmm........bør vel få denne under sexevents her inne snarest Jennifer så det blir nok pik til dere begge !!! Redigeret 18. August, 2016 af Laksen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg