Pilen 12 Skrevet 14. August, 2016 Hej derude Kan det virkelig passe at udvalget af besøgssteder på sydfyn kun spænder over ét sted, og en enkelt pige? Jeg har pt. Ikke mulighed for at trille til Odense, og mangler jeres viden om besøgssteder på sydfyn. Det skal siges, jeg er ikke til afrikanske piger. Mvh Pilen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 14. August, 2016 Hej med dig Lige pt har du nok ret i der kun er en - nemlig Linda. Ind imellem er der også et andet sted med fortrinvist Østereuropæiske piger. Men der er vist ikke nogen lige nu. Siljenips gæster også med jævne mellemrum Svendborg. Vistnok mest om mandagen, men er ikke sikker. Ellers må du en tur til Linda, hun er altså rigtig sød og lækker med ægte billeder. Men kan godt se at hvis det ikke lige er din type hjælper det jo ikke meget. Go' søndag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 14. August, 2016 Der skulle være en pige i Ollerup. kender ikke pigebarnet. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 15. August, 2016 (edited) Det er rigtigt at udvalget på Sydfyn er meget begrænset. Jeg mener ikke pigen i Ollerup er aktiv..... Det er meget synd for os, men jeg tror ikke der er kunder nok til ret meget mere hernede. Pigerne plejer at have en god næse for hvor de kan få kunder, så udvalget afspejler nok dette...... Redigeret 15. August, 2016 af T.Hansen47 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2016 Der var engang en Kristina der kom til sydfyn som gæst, men ved ikke om hun er stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg