Hop til indhold
Pilen

Udvalg på sydfyn

Recommended Posts

Hej derude

Kan det virkelig passe at udvalget af besøgssteder på sydfyn kun spænder over ét sted, og en enkelt pige? 

Jeg har pt. Ikke mulighed for at trille til Odense, og mangler jeres viden om besøgssteder på sydfyn.

Det skal siges, jeg er ikke til afrikanske piger.

Mvh

Pilen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med dig

Lige pt har du nok ret i der kun er en - nemlig Linda. Ind imellem er der også et andet sted med fortrinvist Østereuropæiske piger. Men der er vist ikke nogen lige nu. Siljenips gæster også med  jævne mellemrum Svendborg. Vistnok mest om mandagen, men er ikke sikker.
Ellers må du en tur til Linda, hun er altså rigtig sød og lækker med ægte billeder. Men kan godt se at hvis det ikke lige er din type hjælper det jo ikke meget.

Go' søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt at udvalget på Sydfyn er meget begrænset. Jeg mener ikke pigen i Ollerup er aktiv.....

Det er meget synd for os, men jeg tror ikke der er kunder nok til ret meget mere hernede.

Pigerne plejer at have en god næse for hvor de kan få kunder, så udvalget afspejler nok dette......

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...