Hop til indhold
Marcus

The millionaire feeling - Emma

Recommended Posts

Man tror man har overscoret ret vildt... eller endnu bedre... føler sig som en millionær, når man har denne skønhed til at sutte ens pik... bare at kigge på det gør en glad :-D

Første gang jeg prøvede Emma, men garanteret ikke den sidste ;-)

Alle hendes fordele er vist rigeligt beskrevet af andre... men fuck man får "value for money" her: 700 for en halv time, incl. superfransk. Tror dog det er de færreste der kan holde en halv time med hende... hun er simpelthen for lækker... Men der var intet hastværk over seancen... ret dejligt faktisk og sød er hun jo.

NB: Hun har fået en ny og mere diskret adresse. Pænt... men selve bollerummet er ret småt.

Emma ryger direkte ind på min personlige top 3, og gentagelsesfaren er Maksimal! 

Hun er lige hjemvendt fra ferie... be nice to her.

God wee og fornøjelse ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marcus skrev, for 9 timer siden:

Man tror man har overscoret ret vildt... eller endnu bedre... føler sig som en millionær, når man har denne skønhed til at sutte ens pik... bare at kigge på det gør en glad :-D

Første gang jeg prøvede Emma, men garanteret ikke den sidste ;-)

Alle hendes fordele er vist rigeligt beskrevet af andre... men fuck man får "value for money" her: 700 for en halv time, incl. superfransk. Tror dog det er de færreste der kan holde en halv time med hende... hun er simpelthen for lækker... Men der var intet hastværk over seancen... ret dejligt faktisk og sød er hun jo.

NB: Hun har fået en ny og mere diskret adresse. Pænt... men selve bollerummet er ret småt.

Emma ryger direkte ind på min personlige top 3, og gentagelsesfaren er Maksimal! 

Hun er lige hjemvendt fra ferie... be nice to her.

God wee og fornøjelse ;-)

 

thank you my dear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...