J@n38 84 Skrevet 13. August, 2016 Jeg faldt lige over denne annonce inde på AL: https://annoncelight.dk/showad/213180 Mon ikke det er gmail i stedet for ymail? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tass Skrevet 13. August, 2016 (edited) Ymail er vel bare yahoo mail, så sikkert rigtigt nok Edit: i øvrigt et gæt. sæt leverings notification på, så finder du vel ud af det.. Redigeret 13. August, 2016 af Tass Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 13. August, 2016 Jeg ser om der er bid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 717 Skrevet 13. August, 2016 Annoncen ligner en af de typiske fup-annoncer, så lad nu være med at betale forud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 13. August, 2016 Gør jeg nu heller ikke. Har dog ikke fået noget svar endnu. Så venter spændt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanaltid 2 Skrevet 13. August, 2016 hvis nu man betaler forud, og personen ikke dukker op fx. hvad har man af muligheder? Kan man politi anmelde det og gider de gå op i det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fatso 14 Skrevet 13. August, 2016 Går ud fra at det er dig som står med bevisbyrden. Hvordan ville du kunne bevise at hun ikke er dukket op eller har levet op til aftalen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. August, 2016 Har skrevet til hende...Hun er lidt dyr...Men ser sku lækker ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 14. August, 2016 Fik du svar fra hende og priser, siden du siger at hun er lidt dyr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 14. August, 2016 Jeg har også skrevet til hende - uden at få svar retur.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. August, 2016 Hun får nok mange mail. Hun er jo ung. Men sjovt, der står christian. Men hun siger det en fejl. Og hun ikke kan ændre det. Det virker reelt nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 14. August, 2016 Nu er annoncen slettet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. August, 2016 Hmm. Snakkede med hende i telefon, men hun lød sådan lidt fuld. Eller påvirket.. Syns jeg. Så sagde jeg lige ville tænke over det.. Tror bare hun tog et par stykker. Måske det dukker op igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg