Hop til indhold

Recommended Posts

Udvalget af piger er i øjeblikket præget af rigtig mange annoncer med "lånte billeder", men jeg fandt et par piger der ikke umiddelbart bon'ede ud på image search.

Barbi var ikke førstevalget, men et par afbud gjorde at jeg alligevel endte på den velkendte sidegade til Nørrebrogade.

Barbi var selvfølgelig ikke playboymodellen på billederne, men det havde jeg heller ikke regnet med. Jeg vil skyde hende til midt i tyverne med proportioner der minder om pigen på billederne men med et noget mere trashy/punket look. Vi aftalte 15 min til 300 kr, jeg spurgte til ekstra men det fattede hun ikke en meter af; engelskkundskaberne var ikke eksisterende. Nå men vi gik igang, SF var ikke inkluderet, træerne rækker ikke ind i himmelen. Da fransk med badehætte ikke er min favoritdisciplin gik vi hurtigt videre til en gang cowgirl efterfulgt af doggy med afslutning i missonær. Der var som så ofte ikke den store indlevelse fra hendes side, men dog god øjenkontakt hele vejen igennem og et lille smil ind imellem.

Alt i alt en OK præstation til prisen men ikke værd køre en stor omvej efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...