Hop til indhold
love64$

Hvor mange af jer piger har et frækt ekstra job her?

Recommended Posts

Måske ville det være en jobfor en middelaldrende, overvægtig mand. Han ville måske have En rigtig rigtig god fornemmelse for brugernes forventninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondine Zine

Hehe ja hvorfor ikke. Når der er lidt pauser kan man jo ligeså godt udnytte tiden. Men det kræver da vist man er lidt hurtig på tasterne! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant bi-job men jeg holder mig nu til den virkelige verden med en noget mere personlig kontakt. Jeg taler med mine gæster om alt mellem himmel og jord, også nogle meget personlige ting. Som behandler har jeg tavshedspligt hvilket jeg sætter en stor ære i at opretholde, men sikkert et interessant job for nogle....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo slet ikke noget på det website, der får mig til at tænke, gad vide om det er legitimt eller bare et dække over at samle personlige oplysninger :)

Bemærk ironien...

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen reelle kontaktoplysninger, løn udbetalt til en tvivlsom netkonto (=dem ser Skat nok ikke...) og et job, der dybest set går ud på at udgive sig for noget andet end man er. 

 

Det er vist bare noget, man skal holde sig væk fra - langt væk fra. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...