Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Har efter en længere pause igen besøgt NY LATINA Wellness i Holbæk, da jeg så at der er en ny pige fra Aruba. Da jeg tidligere i livet har mange fornøjelige dage og nætter på netop Aruba, tænkte jeg at hun skulle tjekkes ud.

og jeg blev ikke skuffet. Det er pigen, Sofia, på billederne, superflot figur og meget snaksaglig på et rimelig engelsk.

jeg bestilte en time med fp, først en halv time med massage og derefter en halv time i den sjove afdeling. Superpirrende massage i den bløde ende, med fuld kropskontakt under hele seancen. Allerede efter 10 minutter stod kalorius strunk som en fordums landsoldat. 

Efter massagen fik jeg hende anbragt på ryggen så jeg kunne smage hendes fisse. Min tunge på klitten var noget Sofia kunne lide, så efter ganske kort tid og en lille orgasme til pigen, så ville hun have lov til at mærke min pik i fissen. Og det fik hun selvfølgelig lov til. Sofia red mig til en solid orgasme, som jeg lige måtte bruge et par minutter på komme mig efter.

Der er ingen tvivl om Sofia nyder sex, især hvis man kan give hende en oplevelse også.. 

Jeg vil bestemt besøge hende igen, og der kommer ikke til at gå lang tid inden det sker.

god fornøjelse derude

KingKong

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Sofia, da hun holder til i mit lokalområde, men ved ikke om hun kysser. Sofia er meget slank grænsende til tynd, og for mig at se, en smule drengeagtig krop, men hun er total fræk og fremme i skoene.

 

Efter en halv time med massage, snak og grinen grundet en god kemi, dristede jeg mig til at spørge efter anal og sorte kys og var forberedt på et nej og et farvel og tak - men nej, Sofia svarede blot "I love sex, also in ass, but nobody has asked" og så kunne jeg ellers gå i gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...