Dexter 5 Skrevet 13. August, 2016 Hej Er der nogen som kender eller har prøvet MissSophia86 fra Nordjylland? Fortæl gerne. https://annoncelight.dk/showad/212486 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 13. August, 2016 Har prøvet at lave adskillige aftaler med hende uden held..! Hun er på i Randers i dag.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dexter 5 Skrevet 13. August, 2016 Jeg har heller ikke fået noget svar endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ignorthx Skrevet 13. August, 2016 (edited) Jeg har skrevet med hende på mail, er ret sikker på at hun er god nok..:-) men billederne i annoncen er ikke af hende. Redigeret 13. August, 2016 af Ignorthx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 31 Skrevet 14. August, 2016 Skrev en SMS til hende. Om hun hade tid den aften Svaret der kom til bare efter 30 min " ja 2200 for 30 min skolepige eller stuepige " hun har også annonceret under andet navn i Hjørring og Ålborg for 4 uger siden med en anden pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg