Hop til indhold
Vikingekongen

Store babser - Tyskland

Recommended Posts

Kære brødre

synes at de steder jeg har prøvet i Tyskland har været præget af alt for små bryster- som boobfan , hvilken klub kan i anbefale - Flatrate eller Fkk - der skal gerne være tale om modne piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor køre til Tyskland for at kneppe en moden storbarmet kvinde når man kan tá til Aarhus-området og kneppe Fritidsq der har alt det du søger8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du går på Berlin intim kan du finde en sygeplejerske - Jasmin - under Hobbyhuren, som skulle leve op til dine kriterier, og der er mange andre interessante kvinder.

jeg kan dig også varmt anbefale den dejlige Fritidsq i Aarhus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vikingekongen skrev, den 13/8/2016 at 11:29:

Kære brødre

synes at de steder jeg har prøvet i Tyskland har været præget af alt for små bryster- som boobfan , hvilken klub kan i anbefale - Flatrate eller Fkk - der skal gerne være tale om modne piger 

Pigerne i clubberne er som regel yngre og har de store bryster - er det som regel kunstige.

Vil istedet anbefale dig at besøge private piger - søg f.eks. her:

http://www.modelle-hamburg.de/suchergebnis.html

Ikke at du ikke også støder ind i kunstige bryster der - men til gengæld er pigerne ofte mere modne end billederne antyder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...