Hop til indhold

Store babser - Tyskland

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre

synes at de steder jeg har prøvet i Tyskland har været præget af alt for små bryster- som boobfan , hvilken klub kan i anbefale - Flatrate eller Fkk - der skal gerne være tale om modne piger 

Skrevet

Hvorfor køre til Tyskland for at kneppe en moden storbarmet kvinde når man kan tá til Aarhus-området og kneppe Fritidsq der har alt det du søger8-)

Skrevet

Hvis du går på Berlin intim kan du finde en sygeplejerske - Jasmin - under Hobbyhuren, som skulle leve op til dine kriterier, og der er mange andre interessante kvinder.

jeg kan dig også varmt anbefale den dejlige Fritidsq i Aarhus. 

Skrevet

Måske du sku prøve fkk harmony?

:-DHehe

Vh.

• 2 weeks later...
Skrevet
Vikingekongen skrev, den 13/8/2016 at 11:29:

Kære brødre

synes at de steder jeg har prøvet i Tyskland har været præget af alt for små bryster- som boobfan , hvilken klub kan i anbefale - Flatrate eller Fkk - der skal gerne være tale om modne piger 

Pigerne i clubberne er som regel yngre og har de store bryster - er det som regel kunstige.

Vil istedet anbefale dig at besøge private piger - søg f.eks. her:

http://www.modelle-hamburg.de/suchergebnis.html

Ikke at du ikke også støder ind i kunstige bryster der - men til gengæld er pigerne ofte mere modne end billederne antyder ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.