Hop til indhold
Gabel

Aalborgvej 131 Brøndum/Løgstør

Recommended Posts

Gæst

Kørte forbi stedet igår. Det er blevet renoveret og facaden markant pænere end før hvor bygningen ikke så specielt indbydende ud. Hun skriver at billedet er taget med dagens avis. Hvad hun mener med det ved jeg ikke men jeg kan ikke se den på nogle af de 5 billeder og derfor tror jeg det er fake. Billederne af GP'en passede heller aldrig med virkeligheden FØR bygningen blev renoveret:x. Jeg kommer der ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay. Men du var ikke inde at se hvem der holdt til nu? Har lige riget, og hun siger jeg er velkommen til at komme forbi for at se at det er hende på billederne. Tænker jeg lige kigger forbi i morgen. Kan altid kører igen, som jeg altid syntes man skal når de bruger fake billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gabel skrev, for 19 timer siden:

Okay. Men du var ikke inde at se hvem der holdt til nu? Har lige riget, og hun siger jeg er velkommen til at komme forbi for at se at det er hende på billederne. Tænker jeg lige kigger forbi i morgen. Kan altid kører igen, som jeg altid syntes man skal når de bruger fake billeder. 

Fin strategi. Håber du får noget godt ud af besøget:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi, men kørte kun forbi. Tror det var ham der ejer huset, som gik ude foran og kunne se naboen slå græs bag huset, hvor man parkere lidt diskret. Øv øv. Men vil prøve igen senere eller i morgen. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wishbone32

Tror ikke at det bliver brugt som lysthus mere.

Ejeren har vist lejet det ud på normalvis.

Så for noget tid siden et til leje skilt på huset, og det ser da ud til at der er flyttet nogen ind. Når man kommer den vej forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wishbone32

Farsø, Skarpsalling. Dem der var i aggersund er vist væk igen.

Ved ikke om der er kommet ny på aggersundvej 303 udenfor skerping endnu.

Ellers er der sikkert det sted ved nytorv i thisted endnu.

Der er vist også et sted ude tæt ved trend.

Ellers er der møllebakken udenfor brovst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...