jakabov 7 Skrevet 13. August, 2016 Nogen som har besøgt hende og kan fortælle lidt om ydelser og udseende? Der står ikke så meget i hendes annonce. https://annoncelight.dk/showad/197750 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 13. August, 2016 Hun har som hun skriver store bryster som jeg godt måtte kramme mod en ekstra skilling....mens hun gav en dejlig pirrende massage/leg med lillemanden ....inden skuddet kom sf..om hun gør mere ved jeg ikke...besøger hende igen når det passer ind på vejen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jakabov 7 Skrevet 13. August, 2016 Tak for svar. Hvor ligger det henne af ved herning? Er der lidt mere info om hende, alder, udseende, er hun dansk? Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jakabov 7 Skrevet 19. September, 2016 Jeg opper den lige da jeg gerne vil have lidt mere info på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sebbe 0 Skrevet 5. Januar, 2017 Nogen der har info på pigen her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg