Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Mona her til aften. Problemfri kommunikation via sms. Stedet er en lejlighed ved Emdrup st. Mona arbejder sammen med Bia samme sted.

 Mona er en meget slank superlækker pige i starten af 20'erne og billederne er ægte. Jeg tog en kort omgang på en 1/2 time. Jeg vil beskrive oplevelsen som en forholdsvis kontant omgang. Mona virker som 100% afklaret pro og alle aktiviteter har en fast takst og det har jeg det helt fint med. Desværre havde jeg håbet på en omgang sport i 2eren med hendes lækre popo, men meldingen i aften var 'no, bacause infection'! Surt, for der var ingen meldinger om infektioner for to dage siden, da jeg tog første kontakt og spurgte konkret ind til denne ydelse. Nå, hun har jo også ret til at blive en smule træt, hvis der har været for mange forbi med samme appetit som mig. Jeg anbefaler derfor andre at spørge konkret ind til anal PÅ DAGEN hvis det er i den retning lysterne går.

Alt i alt en ok prof-oplevelse med en sød, lækker ung kvinde. Siger hun bliver til december (den stakkel) , så der er rigelig tid at overveje i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg havde en aftale i dag "om en time" som var tjekket af og det hele - da jeg var ved adressen (lidt før det aftalte tidspunkt) kunne jeg så ikke få fat på Mona - jeg ventede en del tid - overvejede om jeg skulle ringe til bia (men undlod fordi hendes billeder ikke tiltaler mig så meget) nå men efter lidt tid tog jeg hjem 

1200kr rigere men et skønt møde fattigere :( 

Jeg tror det er oplevelser som dette der gør at nogle mænd ikke gider at melde afbud - selvfølgeligt er det totalt dårlig stil og jeg vil selvfølgeligt fortsætte med at møde op til de aftaler jeg indgår (eller melde afbud i god tid).

øv mand - en gp bør efter min mening være seriøs og i det mindste skrive hvis hun ikke kan overholde en aftale 

mvh Anders (ret skuffet over Mona) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Facebooksucks skrev, den 13/8/2016 at 01:53:

Mona arbejder sammen med Bia samme sted.

Mødte du Bia? Hvordan virkede hun i givet fald?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Facebooksucks skrev, den 13. august 2016 at 01:53:

Besøgte Mona her til aften. Problemfri kommunikation via sms. Stedet er en lejlighed ved Emdrup st. Mona arbejder sammen med Bia samme sted.

 Mona er en meget slank superlækker pige i starten af 20'erne og billederne er ægte. Jeg tog en kort omgang på en 1/2 time. Jeg vil beskrive oplevelsen som en forholdsvis kontant omgang. Mona virker som 100% afklaret pro og alle aktiviteter har en fast takst og det har jeg det helt fint med. Desværre havde jeg håbet på en omgang sport i 2eren med hendes lækre popo, men meldingen i aften var 'no, bacause infection'! Surt, for der var ingen meldinger om infektioner for to dage siden, da jeg tog første kontakt og spurgte konkret ind til denne ydelse. Nå, hun har jo også ret til at blive en smule træt, hvis der har været for mange forbi med samme appetit som mig. Jeg anbefaler derfor andre at spørge konkret ind til anal PÅ DAGEN hvis det er i den retning lysterne går.

Alt i alt en ok prof-oplevelse med en sød, lækker ung kvinde. Siger hun bliver til december (den stakkel) , så der er rigelig tid at overveje i.

Var det med eller uden gummi?, spørger fordi jeg muligvis har en aftale med hende senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan en pige vist ikke være mere petit end Mona.

lige kommer ud efter besøg. Legede meget lidt med den, gummi på og 2 min slik, inden hum spurgte om hvilken stilling. 2 stillinger inden jeg fyrede den af i doggy, hun er godt nok petit.

sød pige som nynnede og sang med på en melodi i musikken fra tlf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 2. september 2016 at 17:00:

Så kan en pige vist ikke være mere petit end Mona.

Har du et bud på højde og vægt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skide svært, er selv 190 cm. Tror ikke hun er over 150-155 og vejer vel 40-45 kg.

hun ser høj ud på billeder, men det er hun slet ikke. Madras som ligger på gulvet er nok det ringeste jeg har ligget på, men med hendes vægt er det jo bare og stå op mens hun hænger om halsen ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...