Hop til indhold
MrBodyLover

Late Night forkælelse på Copenhagen Sauna Club

Recommended Posts

Hvad gør man(d) efter endnu en sen nattetime uden scoringer i byen?

Valget faldt på Copenhagen Sauna Club http://copenhagen-nightlife.com som har åben til kl 4 og 6 på henholdsvis hverdage og weekend. Jeg havde tidligere haft en okay oplevelse. De kom jeg ikke til at fortryde.

Konceptet er enkelt og har eksisteret i mere end 30 år - Mød op, vælg en af pigerne til 30 min jacuzzi + 30 min hygge i sengen. Samlet pris 1900 danske dollars. Det kan i modsætning til de fleste lysthuse betales med kort.

Af de tre værtinder som var på vagt denne nat, faldt valget uden tøven på en blændende lækker latino-Indian babe som senere viste sig at være den legendariske Gabriella Molena. Hendes perfekte timeglas former med JLo røv kommer mod mig i en dansende bevægelse der osede af sex. Hun af desværre fyldt en del plastik i de ellers fine struttende patter. Det er jeg ikke særlig begejstret for. Men da formen har de naturlige kurver, kan jeg leve med det.  "kom med - jeg kan holde din øl" siger Gaby med julelys i de varme indianerøjne. Hun vasker mig kort, støtter mig på trappen ned i jacuzzien og anbringer min fadbamse på basinkanten. "Sidder du godt?" spørger Gaby og sætter sig overskrævs på mig i det hun kysser mig let på mine læber. Jeg tager en slurk af den kølige pilsner og tænker på hvor personlighedsforstyrret en mand skal være for svare nej til dette. 3-4 gange boblemassage og Gaby's silkebløde hud får mig til at få gåsehud over hele kroppen på trods af at vandet er 40 varmt. Så jeg takker ja til at vi kan gå op på et værrelse og hygge. 

Værrelserne er alle udstyret med gode lysthussenge samt holdt i english cottage/collonial style. Jeg ønsker ikke udpensler nogle detaljer i den efterfølgende leg, men kan forvisse om at Gaby kan hele det blide del ganske udemærket. Men som det hed i 30'erne - it Aint what you do its The WAY you do it. Det der i bringer mig i himlen er vi kan sno os rundt i lagnerne med vildt begærlige øjne der vil spise hinanden som ål i forliste søfolks lig. Og kneppe hinanden under våde kys.

Gaby fortæller mig at hun er på vagt hver tirsdag og torsdag. 30 min i himlen er al for lidt - jeg må snart komme tilbage til det lidt underlige hvide hus på Ålekistevej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Ål i forliste søfolks liv":-D:-D:-D

Kan godt lide stedet, til trods for at man ikke lige ved hvem der er på vagt når man kommer. Men det er et klassisk "på vej hjem fra byen uden scoring" sted:) Et, hvor man sjældent går helt galt i byen. Prisen er, efter min mening, lidt i den høje ende alt efter hvilken pige man vælger og hvilke ydelser hun leverer - men som sagt, er der større chance for gevinst end nitte, også takket være selve den Vibe der er på stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrBodyLover skrev, for 7 timer siden:

Det kan i modsætning til de fleste lysthuse betales med kort.

Spændende hvad der kommer til at stå på kontoudtoget fra banken. Nogen, der ved det?

Er den kølige øl med i prisen, eller skal man betale "stripclubpris" for den udover det allerede betalte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 7 timer siden:

 Prisen er, efter min mening, lidt i den høje ende alt efter hvilken pige man vælger og hvilke ydelser hun leverer - men som sagt, er der større chance for gevinst end nitte, også takket være selve den Vibe der er på stedet

Hvilken klinik får du en time efter midnat til under 2000?

 

Redigeret af MrBodyLover

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrBodyLover skrev, for 14 minutter siden:

Hvilken klinik får du en time efter midnat til under 2000?

 

Jeg går praktisk talt aldrig på de "store" bordeller a la Cassiopeia, PG, SG og club erotica så er ikke lige på forkant med priserne. Jeg tænker bare at for en "walk in" er det en høj pris? Normalt når jeg betaler for en time, har jeg undersøgt grundigt hvilken pige jeg besøger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 55 minutter siden:

Jeg går praktisk talt aldrig på de "store" bordeller a la Cassiopeia, PG, SG og club erotica så er ikke lige på forkant med priserne. Jeg tænker bare at for en "walk in" er det en høj pris? Normalt når jeg betaler for en time, har jeg undersøgt grundigt hvilken pige jeg besøger.

Så kan du vel heller ikke sammenligne priserne

Del dette indlæg


Link til indlæg

I år 1995 besøgte jeg stedet.  Konceptet var præcist det samme som beskrevet ovenfor. Prisen var 1500,- En stigning på 20% på 21 år kan ikke siges at være voldsom!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...