Hop til indhold
Guest Constantin

Så blev det min tur til at smage dråberne.

Recommended Posts

Guest Constantin

Nu måtte det ske, det var min tur til at besøge Kikikat i København efter at jeg havde læst om hendes gyldne dråber her på siden.

Jeg ser ikke mig selv som en slave, nok mere som en mand med lyst til at udleve perverse fantasier

Jeg kunne kun få en halv time og vi havde nøje aftalt hvad der skulle ske under besøget.

 

 Efter en kort rundvisning, blev jeg anbragt på en briks hvor jeg blev spændt så fast at jeg glemte alt om at kunne slippe fri, det var helt umuligt.

Kikikat var selvsikker da hun iført stramme læder bukser satte sig ned over mit ansigt, mens hun med en rolig stemme fortalte mig hvad hun ville gøre ved mig.

Jeg kunne mærke at jeg nu blev mere og mere opstemt ved tanken om at hun om lidt ville begynde at slå på mit lem med hendes hænder.

 Kikikat gav sig god tid til at behandle og slå min nu helt stive pik, jeg var så tændt at jeg måtte bede hende stoppe for ikke at komme.

Hun rejste sig  og stod nu over mit ansigt og smilede mens hun lynede op så der blev udsigt til det jeg var kommet for at få. Hun bad mig om at åbne munden og begyndte så at tisse, først nogle små strint og så en ordentlig stråle som jeg var lige ved at få galt i halsen.

Så stillede hun sig ned over min stive pik og begyndte at tisse igen. Jeg blev bedt om at spille min pisse pik af med den ene hånd som hun havde været så venlig at løsne.

Jeg måtte overgive mig det var ganske enkelt alt for dejligt at ligge der med kvinde tis ud over mig

Jeg blev nu løsnet igen og bedt om at gå ud og vaske mig.

Det var virkelig en god oplevelse trods at tiden var kort, kan kun sige at jeg fik alt hvad vi havde aftalt og at den kvinde skal opleves.

Venlig hilsen

C

 

Redigeret af Constantin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...