Hop til indhold
Bølle

2 udløsninger i århus

Recommended Posts

Klassisk gammelt "sort" sted. 

"2 udløsninger", "døgnåbent" og prisniveauet indikerer en del om kvaliteten på stedet. 

Jeg har ikke været der i snart 15 år - hvor jeg allerede dengang synes at kvaliteten var på vej ned. 

Anbefales kort sagt ikke herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Thai-fan skrev, for 2 timer siden:

Klassisk gammelt "sort" sted. 

"2 udløsninger", "døgnåbent" og prisniveauet indikerer en del om kvaliteten på stedet. 

Jeg har ikke været der i snart 15 år - hvor jeg allerede dengang synes at kvaliteten var på vej ned. 

Anbefales kort sagt ikke herfra. 

Jeg har været der indenfor det sidste år ... de er søde og dejlige bløde ... mulighed for 2 gange uden problemer, hvis

man da kan og ikke er blevet fuldstændig tømt første gang ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har været der indenfor det sidste år ... de er søde og dejlige bløde ... mulighed for 2 gange uden problemer, hvis

man da kan og ikke er blevet fuldstændig tømt første gang ...

Lyder lovende. Kan være, at man skal give stedet en chance til. 

Er det stadig sorte GP, og har de evt. em hjemmeside?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Telefonmanden skrev, 1 time siden:

Lyder lidt useriøst Thai-fan, at du ikke kan anbefale et sted, når du ikke har besøgt det i 15 år. Men du er måske fyldt med fordomme?

Det er vel ikke en "fordom", når jeg baserer det på min egen faktisk opnåede erfaring. 

Lave priser og døgnåbent indikerer som regel (som regel; ikke altid) dårlig service. Dette kombinerede jeg så med min hidtidige erfaringer med stedet. 

 

Hvis jeg endelig skal klandres for noget, så må det være manglende aktualitet (som jeg gerne tage på min kappe). Men det er noget andet end en fordom. 

Anyway: Jeg ville bare bidrage med det, jeg nu kunne bringe til torvs om stedet. Så man man så efter eget valg bruge mine erfaringer til noget eller lade være....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Har du et link? :-)

Edit: er det dette sted?  

 

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jeppe

Den høje rimelig kønne latino i høje hæle og frækt undertøj, jeg besøgte for vel 2 år siden, var nu ikke billig - måtte nøjes med et kvarter, 

(åben) jerngitter foran kælder, blev lukket ud via opgang ved siden af.

Den samme pige har hidtil annonceret jævnligt i Travbladet - Sweetroses

et langt minutmenukort - quick service og ikke den store oplevelse

- .ved ikke om der er kommet en ny  :)

http://side6.dk/resultatside/?q=4818

Redigeret af jeppe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...