Hop til indhold
Gæst

LittleBlue - Søger sød, villig gavmild mand (ved Vojens)

Recommended Posts

Sød pige.

Når annoncen er fra 1. august er hun sandsynligvis stadig aktiv. Men måske ikke aktiv hver dag, da jeg tror det er en fritidsbeskæftigelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er af og til på - en dag af gangen.

Mægtig rar, smuk og meget naturlig pige. 

Dog står menukort og prisliste ikke helt mål..."mange begrænsninger til en høj pris"

Del dette indlæg


Link til indlæg
PallePik skrev, for 3 timer siden:

Hun er af og til på - en dag af gangen.

Mægtig rar, smuk og meget naturlig pige. 

Dog står menukort og prisliste ikke helt mål..."mange begrænsninger til en høj pris"

Præcis -  jeg henvendte mig til hende via mail for lang tid siden, prisen hun sendte retur var høj, meget høj

Jeg svarede pænt og høfligt tilbage med et nej tak, der var hun så klar til at forhandle. Men jeg kunne ikke tænke mig en pige der er gået ned i pris bare for at få en kunde, det er ikke den slags oplevelser jeg leder efter og det er lige så meget turnoff for mig som for en GP at skulle forhandle pris

Jeg husker nogle tidliger anmeldelser af hende (søg evt selv) der peger på at det kan være svært at få en aftale i stand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sjanten skrev, for 1 time siden:

Præcis -  jeg henvendte mig til hende via mail for lang tid siden, prisen hun sendte retur var høj, meget høj

Jeg svarede pænt og høfligt tilbage med et nej tak, der var hun så klar til at forhandle. Men jeg kunne ikke tænke mig en pige der er gået ned i pris bare for at få en kunde, det er ikke den slags oplevelser jeg leder efter og det er lige så meget turnoff for mig som for en GP at skulle forhandle pris

Jeg husker nogle tidliger anmeldelser af hende (søg evt selv) der peger på at det kan være svært at få en aftale i stand

Det med at forhandle prisen fordi man får et afslag fra kunde,det er også turn off hos mig. .Jeg vil prøve at søge tidligere anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skriver i, der er mange begrænsninger og prisen er høj. Hvad er det for nogle begrænsninger og hvor høj er prisen? Har egentligt kigget på hendes annonce flere gange og overvejet det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...