Hop til indhold
shinji

Wauw siger jeg bare

Recommended Posts

shinji skrev, for 5 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/213041

 

Nu er jeg selv fra Middelfart, men jeg har ikke prøvet hende her da jeg ikke vil genkendes i byen osv, men hold da kæft en frækkert.

 

men hvis der er nogen som prøver så skriv da lige.

Det lugter langt væk af at være endnu én af de fake annoncer, oprettet af svindlere som bare vil forsøge at få dig til at forudbetale for transport, hvorefter kontakten så afbrydes.

Men prøv da at skrive en mail, og se om ikke der bliver bedt om betaling forud. ;-)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
shinji skrev, for 19 minutter siden:

Der står jo bare at betaling aftaler vi, det kan jo også være betaling efter ydelsen er foretaget, men du har sikkert ret. :)

Jeg kan tage fejl, men tænker det er de færreste slanke 19 årige spændstige fitnesspiger, som skriver om sig selv de har en stor røv, skriver priser og tilføjer at betaling aftales, har en emailadresse som tilsyneladende består af for- og efternavn (meget brugt af scammere), har ansigtsbillede på, og opretter en annonce uden telefonnummer. ;-)

Alle advarselslamper lyser rødt.. Men kan da tage fejl.

KF.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var selv i Middelfart igår og prøvede mig - hun svarer også på mail, men hun ville(kunne) ikke snakke i telefon og den eneste måde hun kunne vise hun var ægte var at fortælle hvad hun i virkeligheden hed og så kunne jeg tjekke hende på FB

problemet var at det navn og de billeder var en pige fra Valby

hun forsøgte sig med man selvfølgelig bruger dækadresse

og da jeg igen prøvede at ville tale med hende så sluttede kontakten så tror du kan gange med 100 at hun er fake - desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede at lave en aftale og spillede meget interesseret, og da beskeden kom om at jeg skulle forud betale så skrev jeg, JA selvfølgelig og hvor meget....

 

Fik et kontonummer - men trak den lidt ud og bad om et billed hvor hun/han skrev "Vi ses kl. 20.00 - T........."

Desværre havde de ikke noget papir eller noget at skrive med - bad så om et billed hvor hun holdt 4 fingre oppe foran næsen - det kunne hun heller ikke for hun havde kun en iPhone 3gs.... 

Fik beskeden at hvorfor al det postur, det har hun aldrig prøvet før... haha

Hun skulle have 2100,- overført for 2 timer hos mig.... Tja ville aldrig ha gjort det, ville blot holde dem igang...

Når men har et konto nummer som skulle bruges til en straks overførelse.. Kan man mon anmelde det, checke hvem det er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smooth skrev, for 4 minutter siden:

...Kan man mon anmelde det, checke hvem det er?

Du kan nok ikke anmelde noget til politiet, før du rent faktisk har betalt, og ér blevet snydt.

Du kan dog klikke på 'Rapportér annonce' nederst på siden, og anmelde annoncøren som svindler der.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...