Hop til indhold
jp

Gensynsglæde med Fie.

Recommended Posts

Fie http://www.afrodites-piger.dk/index-r.htm

Jeg har besøgt skønne Fie/Liv i mange år Har haft en pause på ca 10 år fordi jeg blev forelsket i hende !! Det passer jo ikke sammen !!

Hun har altid været på min førsteplads af GP

Jeg efterlyst hende herinde hvor @Trinetease forklarede hvor Fie var. !! Stort.

Så da jeg ringede og bestilte tid var det som en lit nervøs skole dreng!!

Fie kom ind og sagde er det ikke JP ! Jeg så ikke en teenager mere ! Jeg så en smuk kvinde, så smilende og sød så man smeltede!

Der var ikke et øje tørt! Vi snakkede vist lidt for meget ! Stod og stor krammede og nussede, kyssede !

Fik betalt og tog beklædningen af og lagde mig på sengen! Stegen kom ind og kom nøgen op til mig !

Lagde sig tæt og kyssede og nussede, som om der ikke var gået mange år!

Kan godt lide den stille tilgang! men vi  begyndte af hejse flaget så Fie gik sydpå hvor det blev til verdens bedste BJ (det glemmer man aldrig)

Efter rum tid satte hun sig på mig og red der ud af! satte sig på fødderne og kørte op og ned, den smukke steg.

Vend  om sagde fie og var ved at flyve ud af vinduet, Nu kan i vel godt forestille jer hvad der foregik og med kys og på knæ!!

Det var stort,  nu blev mini JP lidt træt så vi lavede en sidelæns 69 hvor jeg fik slikket godt igennem, nu kommer det der var håndværkere på

besøg så da slagboremaskinen bankede kom Fie i et hyl, skøn og fantastisk, vældede på siden med kys og nus.

Fie lægger sig mellem mine ben og giver mig det bedste BJ til jeg kommer, !!

Ro på og tørre osv tager tøjet på under små sludren, burde havde bestilt en time.

Som min sidste anmeldes i i Venuslogen skrev en dette er ikke nogen anmeldes det er en kærligheds erklæring ! og det er jo nok rigtigt !

10/10 plus

Nb gamlede billeder ? smukke ja !! men igen grund til ikke at vise de nye!! hun er smuk! lidt mere kvinde! men ansigt og smil! så smelter JP

Gentagelse 100%

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig historie, jp :-)

Jeg har selv et par GPer, som jeg mødte for cirka 25 år siden, og som jeg svingede rigtig godt med og meget gerne vil møde igen. 

Men det bliver nok ved drømmen. Som måske også er det bedste - for begge parter ;-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterpeter skrev, for 10 timer siden:

Tør man spørge hvor fie ligger henne aldersmæssigt? Omkring de 40?

 

Hold da op - jeg knaldede hende for over 10 år siden, hvor jeg i min anmeldelse på nu i praksis hedengangne Venuslogen beklagede mig over, at hun var væsentlig ældre, end der blev annonceret med. Dengang skød jeg hende til at være et sted i 40'erne. Læg selv 10 år til.

Når dette er sagt, syntes jeg faktisk, at hun var meget sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...