Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Gr8dane

Sikke dog et grimt ord når det bliver brugt på den måde:-o

Håber du finder hvad du søger:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er i dog sippet, giv dog manden nogle forslag hvis i kender nogle lækre piger.

hvis jeg var i Århus ville jeg helt sikkert besøge Amy, hun er lige noget for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skotter, baskere og catalanere taler alle om løsrivelse og selvstændighed. 

Hvad nøler jyderne dog for? 

Du havde ikke behøvet at skrive området på. Det havde vi gættet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er da ganske frygtelig ked af, at have stødt de herrer. Specielt når disse usyndige, samtidig frekventere en hjemmeside som denne.                                    M1time bruger det, efter min mening mere forfærdelige ord "sippet" , som frit oversat betyder "overdrevet nøjeregnende mht ærbarhed"                                 Kommer I efter ham for det, nej, nej .......  


Nu har jeg gjort mig den ulejlighed, at søge på det frygtelige ord med F. Det optræder mange gange på denne hjemmeside, endda overordentlig mange gange ! Måske faktisk overdrevet (som i sippet) mange gange ! 

Inden jeg for fremtiden vil skrive herinde, vil jeg nøje lave dyb selvcensur mht at bruge et ord som f.eks... det der. ! 

Dog vil jeg så føle mig berettiget til at bruge ord som bl.a. : Pik, Kneppe, Skede, Røvpule, Pervers, Liderlig, 17 cm, Vulgær, Kusse, Udslet og ikke mindst (læs ikke hvis i er sarte) Forhud og Mellemkød!

Jeg bliver helt forpustet, tror ikke jeg alligevel søger .... øh... Vagina
 

P.S. 

Correll tør jeg slet ikke svare. "Det havde vi gættet". Enten er han Kongelig eller skizofren ! Bevares, man kan også både være Kongelig OG skizofren !!!! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, skal aldrig mere bruge ordet sippet på denne platform. Det bruger jeg hjemme overfor min kone istedet for

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...