Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte StudineMILF i dag. Lad det være sagt med det samme, at det besøg kommer jeg aldrig til at fortryde. Lad mig starte med, at jeg en´gentlig længe har haft kig på hende. Hun virkede lige præcis så uhøjtidelig, som jeg elsker, at en GP er. Problemet har bare været, at hun ikke ville lægge sted til et første møde, og jeg ikke har mulighed for at modtage besøg, så egentlig havde jeg afskrevet mulighedencfor at møde hende. Så skete det, at hun tilbød nogle ganske få dage med besøg P/D, så var jeg lidt fremme igen, men havde en idé om, at det ikke kunne hænge sammen tidsmæssigt. Da jeg ikke reagerede kom der pludselig en PM fra MILFen, hvor hun spurgte, om jeg var interesseret i at møde hende. Kalenderen blev gennemgået, og jeg fandt en tid, som også passede hende. Aftalen var, at jeg skulle kontakte hende i morges, hvilket jeg selvfølgelig gjorde og fik bekræftet aftalen. Jeg skulle så ringe igen, når jeg var på vej - det var lige ved at være det største problem, da en anden havde gang i at tale med hende, så jeg ringede mange gange, før jeg fik kontakt. Jeg fik en nærmere adresse - "ring når du er der". Ringede og fik de sidste detaljer. Vel indenfor døren fik jeg set, at StudineMILF er en ualmindelig velkomponeret kvinde, med de flotteste tænkelige ægte bryster og en dejlig fast rund røv. Ydermere har hun den lækreste mis, der hurtigt blev rigtig våd, da jeg slikkede den. Hendes behandling af min pik med mund og hænder var bare skøn.

Hvad vi i øvrigt legede, skal ikke udbasuneres her, det er MILFens og min private sag, men jeg vil gerne afsløre, at hun i hvert fald også forstår at ride en mand til orgasme... Jeg syntes lige, at jeg var ankommet, men kunne konstatere, at jeg under ingen omstændigheder var blevet snydt på tiden. Nærmest beruset af oplevelsen fandt jeg hen til bilen og fortsatte min tur ud i eftermiddagen. Jeg tror, jeg havde et smil frem øre til øre...

Til allersidst vil jeg tilføje, at I snyder jer selv, hvis I ikke kontakter hende for en aftale. De 1800 for en time, som jeg betalte, var givet rigtig godt ud.

https://annoncelight.dk/showad/204404

https://www.eroguide.dk/forum/profile/23700-studinemilf/?tab=field_core_pfield_12

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super dejlig læsning og godt skrevet @warmgun

Som nogen måske har set, så har jeg selv anmeldt @StudineMILF og warmguns anmeldelse får også det store smil frem hos mig, StudineMILF er en dejlig og fræk  kvinde.

Jeg kan også kun være enig i warmguns ord

warmgun skrev, for 41 minutter siden:

Til allersidst vil jeg tilføje, at I snyder jer selv, hvis I ikke kontakter hende for en aftale.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stod i badet.i morges med jern på af at tænke på, hvad MILFen og jeg gjorde i går - tanken om hendes dejlige læber og tunge - både til udforskning af min mund og behandling af banditten. Tanken om hendes mis, der blev mere og mere våd og krævende i vores leg...

Så tilbuddet om overnatning - hvis bare det på nogen måde kunne lade sig gøre, men tiden er ikke til det, desværre. Hvis bare GP-budgettet for august (og september?) ikke var opbrugt... Hvis bare - osv. Tænk at bruge aftenen på lækker sex med MILFen, lægge sig til at sove tæt op ad hinanden (kæle lidt de rigtige steder) og vågne op igen ved siden af hende. De, der har muligheden, bør prøve at udnytte den. Jeg vil være misundelig på den heldige, men samtidig ønske ham tillykke med, at han fik muligheden.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære warmgun 

Nu rødmer jeg sku. :wub:

Kan fortælle dig at jeg INGEN overnatninger havde overhovedet. Jeg nappede dig og en anden og kørte hjem og i aften er jeg hjemme hos mig selv så mange andre har det sikkert som dig. Alle pengene er måske brugt på sommerferien :shock: 

Du var et rigtig lækkert "KNALD" hvis jeg må sige det ligeud, og jeg glemmer aldrig hvor dejlig en time vi havde sammen. B)

Kram fra

StudineMILFEN :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...