Hop til indhold
stein

Vanessa i Flensborg

Recommended Posts

Besøgte Vanessa på Feldstrasse. Og det nytter ikke I starter koret - jeg kan ikke lave links.

Foretrækker sædvanligvis slanke piger, men synes Vanessa så dejlig ud så hun blev valget. Skrev lidt med hende og ringede da jeg holdt ved Købmandsgården. Hun taler glimrende engelsk. Og hun var ledig. Lidt ventetid ved døren efter jeg havde ringet på. Der er jo ganske trafikeret, og mange tilskuere ved den nærtliggende pølsevogn, men ind kom jeg, og hun åbnede døren frisk fra bad og kun med et håndklæde delvist om kroppen. Så de dejlige store bryster var synlige, og ægte. Lidt hængende, men jeg foretrækker absolut den ægte vare. Lille er hun som skrevet, og med dejlige kvindelige former. Lidt på maven er der naturligvis, og ansigtet er ligeså kønt som på foto. Og det er hende. Om hun er 21 eller 25 skal jeg ikke kunne sige - dejlig er hun.

1/2 time "mit aufname" blev bestilt. Jeg kan normalt godt lide at klæde pigen af - det fik jeg så ikke lejlighed til. Blev tilbudt en afskylning før, og så var vi igang. Hun er lidt for professionel til min smag, og lidt for hurtig til at tage på lillestein, det virkede som om hun kørte sit standardprogram af . De gange jeg bad om noget andet var hun dog lydhør. SF som var absolut godkendt uden at være det bedste, 69, men ingen fingre bare i nærheden af åbningen. En dejlig lille fisse, hvor de små læber lige tittede frem.

Dk i forskellige stillinger, hvorefter jeg trak gummiet af og hun lagde sig på maven og gav et udemærket blow med lidt for meget hånd, men jeg bad hende bruge munden mere  og det hjalp. Og hun holdt den i munden dejligt lang tid efter jeg kom. Derefter et hurtigt bad, og så sad vi og snakkede vel 10 min. Hun spurgte ind til hvordan jeg havde fundet hende. Hun er en kvik pige

Pigen sød og køn. Sexen glimrende, lidt for lidt indlevelse hos en professionel pige der allerede har været i branchen flere år. Intet var det bedste jeg har prøvet, men da hun heller ikke bare var i nærheden af at falde igennem på noget område vil jeg samlet give hende 8,5 ud af 10.

Der er jo en 1/4 eller 1/3 del at spare ved at tage til Flensborg. Både godt og skidt at jeg bor så langt væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med at være "lidt for professionel" synes jeg tit kan være tilfældet med de unge piger som hende her, hvorfor jeg som regel foretrækker dem lidt ældre. Men det er da positivt, at hun lytter, hvis du gerne vil have hende til at gøre noget anderledes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte også Vanessa i går :-) nogle timer senere!

Hun er super sød - men det var en kende mekanisk...

 

Hun er 27 og ikke 21 som der står i profilen - billederne er ægte - der er dog kommet lidt bug til siden de blev taget...

 

En ok oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dessert Knight skrev, for 10 timer siden:

Vi legede gætteleg om hendes alder :D

Havde udset mig to - først hende her http://www.fair-girls.com/profile/906 - en helt anden slags - men tror jeg vil prøve hende næste gang :-)

 

 

Jeg har besøgt denne Karina før, og de billeder er gamle! Meget gamle! Eller i hvert pudset kraftigt af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, den 08/13/2016 at 09:17:

Jeg har besøgt denne Karina før, og de billeder er gamle! Meget gamle! Eller i hvert pudset kraftigt af. 

Lidt off topic for tråden, men hvordan er Karina så? Jeg har også overvejet hende et par gange. Det ser ud til hun er fast i Flensburg gennem et stykke tid nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dessert Knight skrev, for 3 timer siden:

Jeg tænkte det samme - vil også gerne høre om oplevelsen hos Karina?

Er det turen værd...

Jeg synes ikke det er turen værd, og jeg vil ikke anbefale hende. 

 

Hun ligner en der er +10 år i forhold til de billeder der, fin lejlighed, sød, rar, mere buttet end på billederne, speciel oplevelse, ikke dårlig, men fortrød jeg ikke gik da hende der åbnede døren ikke lignede billederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker76 skrev, den 12. september 2016 at 21:11:

Har også besøgt Vanessa. Hun er ikke pengene værd. 

Synes selv tøserne på Burgstrasse og Finkenstraße er de bedste.

Havde ellers lige udset mig hende... men så må jeg lede videre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...