Hop til indhold
Romeomand

TS Bon Bon i Gelsenkirchen.

Recommended Posts

Tirsdag i denne uge :

Efter en dag på job i Ruhr området, var der stemning for lidt TS hygge..

Har før haft en god oplevelse i denne region, til en overkommelig pris.

Bruger Intimrevier.Com på disse kanter og faldt for Bon Bon pga. En meget stor bagdel.

Boede i nærheden af Veltins Arena, hvor Schalke holder til og der var kun 5 min kørsel til aftalen kl. 20.00

Havde aftalt 30 min. Med anal til hende og dobbelt CIF.

150 euro fordi der er DB CIF ellers 100.

Valgte at besøge hende, da mit hotel havde reception med meget OBS på hvem der brugte liften.

Var på stedet kl. 19.45 og ringede på døren ved Blume. 

Blev på 2 sal modtaget af smilende Bon Bon iført en blå kort kjole med synlig hud på siden fra øverst til nederst. 

Vi fik klaret det finansielle og hun insisterede på at vaske min pik og løg selvom jeg kom lige fra badet.

Efter lun afvaskning, forsvandt hun ud i gangen og jeg gik på værelset igen, hun kom tilbage med en cola og et helt glas isterninger.

Hun hældte et par klumper is i munden gav mig colaen og fik mig sat på sengekanten. 

Så gik hun igang med at sutte pik med is i munden, omg. Nyt for mig men virkeligt dejligt.

Vi fortsatte i en 69 og jeg var tæt på at skyde et par gange men fik revet pikken ud af hendes mund, ingen sure miner her...

Fik forklaret at jeg gerne ville tage hende hårdt bagfra og så hive ud og skyde hende i ansigtet og på Brystere. 

Kneppede hende hårdt bagfra i en velsmurt røv, og efter 3- 4 min. Var der ingen vej tilbage , fik hevet ud og flåde Kondomet af, og sprøjtede stort set over alt på hende, på sengen og gulvet.

Igen kunst frækt grin, jeg bøjede hendes pik bagud og gav et benhårdt blæs mens jeg gav fingre i røven, efter kort tid begyndte hun at pive, hive efter vejret og kom i min mund og ansigt.

En rigtig vellykket omgang med en engegeret TS, der er dejlig nem at hygge med. 

Fik ok for at sætte billede op her...

Romeomand 

5720849aa63df.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...