Hop til indhold

Recommended Posts

 

ims skrev, for 41 minutter siden:

Hvor store er hendes bryster fik du noget uden gummi? 

De er store!! de har fået noget hjælp, men det er godt lavet. Hun er rigtig pæn og slank eller,, et lille nips.

"uden gummi" er for idioter!   Dog suttede hun uden, og var ikke sædforskrækket :-P  

Fløjtespillere skrev, 1 time siden:

Spændende :-) 

 

hvad betalte du for det og i hvor lang tid ? 

 

Bh. 

Jeg var der i lang tid, og betalte det hun forlangte :-P:-P 

Jeg kan dog sige at det er på højde med hvad de udenlandske piger tager. så ikke dyrt. men prøv da at spørg selv. Det er jo ikke sikkert at vi vil det samme. Så nok en anden pris.

Redigeret af Samson

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 2 timer siden:

det var nu også blow job jeg mente uden. er de ca på størrelse med billedet altså brysterne?

Ja. Jeg tror bestemt at det er hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 5 timer siden:

 

De er store!! de har fået noget hjælp, men det er godt lavet. Hun er rigtig pæn og slank eller,, et lille nips.

"uden gummi" er for idioter!   Dog suttede hun uden, og var ikke sædforskrækket :-P  

Jeg var der i lang tid, og betalte det hun forlangte :-P:-P 

Jeg kan dog sige at det er på højde med hvad de udenlandske piger tager. så ikke dyrt. men prøv da at spørg selv. Det er jo ikke sikkert at vi vil det samme. Så nok en anden pris.

jeg har aldrig helt forstået hvorfor at der ikke kan komme et beløb på ? 

spørgsmålet er jo ikke hvad andre skal betale for en service , men hvad du betalte ;) 

er det hemligt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 6 timer siden:

 

De er store!! de har fået noget hjælp, men det er godt lavet. Hun er rigtig pæn og slank eller,, et lille nips.

"uden gummi" er for idioter!   Dog suttede hun uden, og var ikke sædforskrækket :-P  

Jeg var der i lang tid, og betalte det hun forlangte :-P:-P 

Jeg kan dog sige at det er på højde med hvad de udenlandske piger tager. så ikke dyrt. men prøv da at spørg selv. Det er jo ikke sikkert at vi vil det samme. Så nok en anden pris.

Har skrevet lidt med hende. Hun tilbød 30 minutter for de 1500 hun havde i sin annonce og en quick til 800. Så nok lidt i den dyre ende. Hvor lang tid havde du @Samson og hvad kom du af med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har lånt "utro julie"s lejlighed, og hende kender jeg ret godt, og det var også hende der kontaktede mig, og jeg må indrømme at jeg ikke spurgte til pris, og heller ikke havde set annoncen.

jeg hyggede mig med hende lidt on/off over et stykke tid, fordi de andre kunder brændte hende af.

egentlig skulle jeg ha været til GB med adelie, men det aflyste jeg da jeg ikke havde tid. Men en god time endte jeg alligevel med at bruge;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dklookout skrev, for 12 timer siden:

Har skrevet lidt med hende. Hun tilbød 30 minutter for de 1500 hun havde i sin annonce og en quick til 800. Så nok lidt i den dyre ende. Hvor lang tid havde du @Samson og hvad kom du af med?

1500 dask for ½ time og 800 for en hurtig omgang - Til de priser, så skal det virkelig være godt. 

For dyrt for mig, i hvert fald. Der skal mindst hakkes 400-500 af den halve time. 

Men hvad; hvis der er et publikum til ½ time for 1500,-, så fred være med det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaffeergaat

Hun ser da spændende ud. Kan dog ikke få fat i hende, hvordan kontaktede du hende? Hun svarer ikke sin mail pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror hun er der igen på tirsdag...

Men når jeg tænker over det, så er 1500 incl anal, megafransk og alle din syge lyster da ikke slemt.

især ikke når hun er dansk, ny, og lækker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 12 timer siden:

1500 dask for ½ time og 800 for en hurtig omgang - Til de priser, så skal det virkelig være godt. 

For dyrt for mig, i hvert fald. Der skal mindst hakkes 400-500 af den halve time. 

Men hvad; hvis der er et publikum til ½ time for 1500,-, så fred være med det :-)

Det er helt vilde priser.

Vil aldrig selv betale over 600 kr for 30 min og så er det for top-dollar kvalitet.  En top professionel fysioterapeut tager 450 for første konsultation i 30 min og 100 kr mindre for de efterfølgende. De tjener da godt.

Græsk er meget populær siden der er så mange kunder  der godt kan lide at blive taget i røven :).  De endda praler med det.

I der betaler de overpriser; Er i klar over at vi er nogle der betaler langt mindre for det samme?

Redigeret af Laurent63

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Laurent63 skrev, 1 time siden:

Det er helt vilde priser.

Vil aldrig selv betale over 600 kr for 30 min og så er det for top-dollar kvalitet.  En top professionel fysioterapeut tager 450 for første konsultation i 30 min og 100 kr mindre for de efterfølgende. De tjener da godt.

Græsk er meget populær siden der er så mange kunder  der godt kan lide at blive taget i røven :).  De endda praler med det.

I der betaler de overpriser; Er i klar over at vi er nogle der betaler langt mindre for det samme?

Vi er også nogle som får det gratis ret ofte ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 23 minutter siden:

Vi er også nogle som får det gratis ret ofte ;-)

Nemlig. Og selv om vi får det gratis så giver vi stadig tips til dem der bliver nødt til at købe ;)

Men mon ikke købesex er andet sex end kærestesex? Jeg tror det,  selvom det er tydeligt at dem der ikke får prøvet kærestesex tror det er det samme. Derfor har man vel begrebet GFE som er falsk kærestesex. Det kan blive en lang diskussion med den vinkel på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan jo ikke rigtig sige noget om hvad i synes i får for pengene andre steder.. Men hos de to piger får i jo alt andet end maskinsex. Isabella er ny (i hvert fald når det kommer til købesex), og Julie er kun på, når hun har lyst.

 Der med at man kan mærke at pige er tændt selv, fræk, og med på det hele, og tænder på situationen. Det synes jeg er rigtig meget værd. Så vil jeg da selv satse på kortere tid, hos en lækker pige der er rigtig fræk, og som har naturlig lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej jeg besøgte isabella. igår jeg fortælle den var en super fræk oplevelse. meget indlevende og meget vild efter min mening. jeg har ikke besøgt Julie.

men kan sige at isabella har noget dejlige bryster ( silicone ) masse af sprøjte orgasme, og tror faktisk ikke der noget noget man ikke måtte. jeg betalte 1500 for oplevelsen. og jeg tror ikke rigtig der en nogen tidsbegrænsning. anden en at lejen stopper når du kommer. men jeg har jo kun besøgt hende en gang så ved ikke om det altid er sådan. 

men jeg vil helt sikkert besøge hende på tirsdag. hun vidste ikke lige hvornår hun ville være here igen. 

hvis man har spørgsmål er i mere en velkommen til at skrive.         

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunden

Jeg har en aftale Isabella i morgen (tirsdag) formiddag, da jeg tænkte, at hende må jeg "prøve" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunden

Så er jeg kommet hjem efter mit formiddagsbesøg hos Isabella – og mit smil er stadigvæk kæmpe stort J

Jeg blev mødt i døren af en lille velskabt dame i den aftalte påklædning: kjole, hofteholder, strømper og stiletter !!!

Hun begyndte med det samme med at kysse og tage mit tøj og hendes kjole af, hvor jeg med glæde gav en hånd eller to med. Derfra gik der ikke længe, før hun havde min bedste ven i munden, der var blevet mere end kampklar ved synet af hendes krop og hendes fingers vandretur på min krop, mens hun tog mit tøj af.

Efter en kanon god suttetur måtte jeg have hende vendt om, så hun stod på alle fire på sengen og mig bagved hende, så jeg kunne nyde synet af hendes dejlige r.., inden jeg måtte give den en omgang bagfra – Derefter måtte jeg lige igen have en suttetur, før jeg fik lov til at slikke hende og denne omgang blev afsluttet med, at hun satte sig henover mig og lege med sig selv; hvilket betød, at hun kom i et brag og en kæmpe stor sø endt udover min krop – vildt frækt :-P

Så fik min bedste ven igen den store suttetur og derefter måtte jeg lige tjekke Isabellas bageste hul – hvilket hun var mere end klar til og det var en dejlig stram omgang, som igen endte i en større sø, hvilket forklarede, hvorfor der er et stort plastik lage på sengen.

Da Isabella har taget lidt luft ind (hvilket højest tog 30 sekunder, før damen var mere end kampklar igen) kiggede hun på mig og spurgte, hvor jeg ville afslutte – Det var sgu dagens sværeste valg !!!

Der var jo flere muligheder: Forfra med udsigt til hendes store faste bryster eller bagfra med udsigt til hendes dejlige r.. med flere hulmuligheder.

Men jeg havde i begyndelsen set et spejl på et skab, så jeg satte mig op af væggen og bad Isabella om, at hun igen stillede sig på alle fire med r…. vendt mod spejlet og min bedste ven i munden – Så kan man sgu ikke forlange en bedre afslutning med den flotteste udsigt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...