Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Vestegnen

Mit hjerte slog en ekstra gang, da jeg så titlen - Brasilianske Juliana.

Det fik mig til at drømme tilbage til en anden brasiliansk ung kvinde, som desværre ikke har været i landet i nogle år. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 26 minutter siden:

Mit hjerte slog en ekstra gang, da jeg så titlen - Brasilianske Juliana.

Det fik mig til at drømme tilbage til en anden brasiliansk ung kvinde, som desværre ikke har været i landet i nogle år.

 

 

Husker hende så godt - måske derfor besøger jeg denne Juliana i eftermiddag - skriver senere.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Juliana i går. Hun er på den kendte adresse i Rødovre på Hen........ Alle.

Skrev et par timer i forvejen og det forløb perfekt.

Valgte som vanligt en time Hot B2B og efter dejlig blød massage, hvor hun fra starten var helt nøgen, begyndte hun at gnide sin let buttede, men stramme krop alle steder - dejligt. Små kys på øret og en hånd fik hun også listet ind på rette sted.

Om på ryggen og hun gik straks i gang med den rejste flagstang - grundig, langsom, dyb økofransk - ligesom jeg kan lide det. Men hun ville mere, så på med gummi og en ordentlig ridetur, hvor hun kom godt op at køre og gav små, klynkende lyde fra sig. Efter en del rullen rundt i forskellige stillinger måtte jeg give mig - der var nu gået ca 50 min.

En dejlig massage bagefter, et hurtigt bad og jeg sad i bilen ca 70 min senere.

Billederne af Juliana er ægte og professionelle, som hun også fortalte og var stolt af - hun viste mig faktisk flere fra samme fotosession. Hun er nok lidt mere buttet end man fornemmer på fotos, men dejlig stram og alderen, 29 år, passer meget godt.

Hun får min klare anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister Swingking skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Juliana i går. Hun er på den kendte adresse i Rødovre på Hen........ Alle.

Skrev et par timer i forvejen og det forløb perfekt.

Valgte som vanligt en time Hot B2B og efter dejlig blød massage, hvor hun fra starten var helt nøgen, begyndte hun at gnide sin let buttede, men stramme krop alle steder - dejligt. Små kys på øret og en hånd fik hun også listet ind på rette sted.

Om på ryggen og hun gik straks i gang med den rejste flagstang - grundig, langsom, dyb økofransk - ligesom jeg kan lide det. Men hun ville mere, så på med gummi og en ordentlig ridetur, hvor hun kom godt op at køre og gav små, klynkende lyde fra sig. Efter en del rullen rundt i forskellige stillinger måtte jeg give mig - der var nu gået ca 50 min.

En dejlig massage bagefter, et hurtigt bad og jeg sad i bilen ca 70 min senere.

Billederne af Juliana er ægte og professionelle, som hun også fortalte og var stolt af - hun viste mig faktisk flere fra samme fotosession. Hun er nok lidt mere buttet end man fornemmer på fotos, men dejlig stram og alderen, 29 år, passer meget godt.

Hun får min klare anbefaling.

Og jeg var forbi i eftermiddag. Kan godt være du mener billederne ligner- jeg er ikke enig (efter at have sammenlignet bilederne med dem fra min nethinde) men bortset fra det er hun virkelig sød, virkede (spillede) genert? men det virker. Anede ikke hvad jeg skulle vælge, så tog 1 times oliemassage til 700. Mærkede hurtigt at det bestemt ikke er hendes spids kompetence, så efter 5 min spurgte jeg ind til Hot B2B og vi blev hurtigt enige, hun fik lige 300 mere, og så ellers over fra briksen til sengen. Hun tog sit tøj af og afslørede en noget buttet krop med store natur bryster. Jeg fik snart det hele at mærke på bagsiden,, og efter 15 min blev jeg vendt om, hun fortsatte med at smøre olie på kroppen med let pirring. Jeg havde fra starten sagt at jeg gerne ville slikke hende (er min Fetish) Fik slikket hende i ca 15 min og det endte med at hun klynkende bad mig stoppe. Efter aftørring af fisse og mit ansigt, gik hun ned på et øko blow og hånd og der blev afsluttet rimelig hurtigt - fint nok. Der var lidt kys og kram og så ellers i bad for at få al olien af, og tak for idag med hende stadig nøgen:-) Hun ville gerne have mig tilbage - vi får se om det sker:-)

1955

,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans44 skrev, for 12 timer siden:

var det stadig en times hot b2b du fik? og kunne du ik knalde hende ? :P

De er ikke direkte i hvad der gemmer sig bag "HOT" B2B men ser man på priserne på "ikke HOT" og "HOT" er det vist tydeligt at der må foregå andet end en nøgen krops vandren over ens egen nøgne krop - og det gør der også. Sikker på at hun anvendte ordet sex - hvor jeg så vælger det jeg beskriver, andre vil nok hellere knalde hende, sådan er vi jo forskellige:-) og Ja det varede en time:-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...