Hop til indhold

Recommended Posts

Hans44 skrev, for 20 timer siden:

Hey gutter.

nogen der har erfaringer med Mia fra cassiopeiastars?

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=743

Jeg besøgte Mia for en måneds tid siden - eller var det to måneder siden? - Det var kort efter, at hun havde fået udvidet brysterne lidt. Jeg ved såmænd ikke, om hun havde behøvet det, og jeg bemærkede ikke de store forskelle på billeder før og efter. Men det har hun nu haft det bedst med. - Hun meddelte mig ved mødet, at jeg kunne få brysterne at se et kort øjeblik, hvorefter hun ville dække dem til igen med en temmelig fast bh. Sikkert en fornuftig disposition af hende, men jeg undrede mig lidt. Hun kørte åbenbart nogle uger på den måde. Jeg godtog det alligevel. Hun var sød at være sammen med. Er spansk af herkomst og taler engelsk. Hun kan ikke meget dansk, hvad hun straks vedgår. - så altså - det var betingelserne. 

Hun er sød og velskabt - rar at være i stue med - rar at ligge og kramme med. - Hvad sex angår er er ingen indvendinger. Hun sætter kondom på, og hun knepper velvilligt. Igen - Hun er rigtig sød og nuttet at ligge ovenpå og se på, medens man knepper. Hun snakker gerne venligt og høfligt - jeg bruger med vilje udtrykket "høfligt". Hun giver selv udtryk for, at hun tilstræber at være venlig og service-minded over for alle. Hun er humoristisk. Når  jeg under knepperiet satte mig med mine ben/knæ uden om hendes røv, nævnte hun selv med et smil, at hun havde "a big but" - man skal skræve godt ud for at nå udenom ned benene og alligevel godt ind med pikken.

Jeg har siden tjekket pr. telefon, om hun nu har gjort sig fri af bh-en, og det skulle være tilfældet. Jeg har lyst til at gen-besøge og gen-kneppe hende i splitternøgen udgave. Hun er "cute".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans44 skrev, for 59 minutter siden:

tak for anmeldelsen!

Passer hendes vægt osv? 

De 53 kg er nok meget rigtigt. - Jeg synes, hun i høj grad ligner billederne både hvad angår højde og drøjde. - Hvad der vist især tiltaler mig er hendes attitude - Hun ligner og optræder som en velopdragen og veluddannet butiks-ansat, der fremviser og demonstrerer sine varer, så kunderne får et klart og ærligt indtryk af, hvad de er i færd med at købe. - Hendes vareudbud virker delikat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...