Hop til indhold
Polterabend

Søger trans stripper aalborg (polterabend)

Recommended Posts

Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum at søge i, men så flere links til eroguide da jeg søgte efter dette.

Jeg leder efter en trans (shemale) til at strippe til en herre polterabend nu på lørdag (d. 13/8-2016).

Det skal være en stripper der ikke er genert anlagt og kan tåle lidt gas, da (jeg tror) alle fyrene der kommer er heteroseksuelle, og det skal siges uden at fornærme nogle, at det er ment som lidt et "joke" strip for gommen, inden den kvindelige stripper kommer. 

Vi behandler selvfølgelig den pågældende med respekt og ordentligt, og hun får selvfølgelig betaling for det.

Stedet er en lille by ca. 15 km. fra Aalborg, hvorfor vi selvfølgelig betaler kørselstillæg, eller hvad sådan noget nu måtte koste :).

Det er en seriøs henvendelse, og jeg håber der er nogle der kender til en som vil være frisk på dette arrangement.

 

PS. det er fuldstændigt lige meget med alder og udseende, så længe der er "pik og patter" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...