Polterabend 0 Skrevet 10. August, 2016 Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum at søge i, men så flere links til eroguide da jeg søgte efter dette. Jeg leder efter en trans (shemale) til at strippe til en herre polterabend nu på lørdag (d. 13/8-2016). Det skal være en stripper der ikke er genert anlagt og kan tåle lidt gas, da (jeg tror) alle fyrene der kommer er heteroseksuelle, og det skal siges uden at fornærme nogle, at det er ment som lidt et "joke" strip for gommen, inden den kvindelige stripper kommer. Vi behandler selvfølgelig den pågældende med respekt og ordentligt, og hun får selvfølgelig betaling for det. Stedet er en lille by ca. 15 km. fra Aalborg, hvorfor vi selvfølgelig betaler kørselstillæg, eller hvad sådan noget nu måtte koste :). Det er en seriøs henvendelse, og jeg håber der er nogle der kender til en som vil være frisk på dette arrangement. PS. det er fuldstændigt lige meget med alder og udseende, så længe der er "pik og patter" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 10. August, 2016 Prøv og søg på annoncelight under trans, eller evt. Ekstrabladet. Desuden har der været trans på maximbar ved stranden i Aalborg, du kan prøve at ringe derind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg