Hop til indhold
69er

Greve (Hundige) Baan Sabai

Recommended Posts

Hey folkens

Har været der to gange for nylig - begge gange fik jeg 1 times olie-massage. Det var egentlig ok, jeg er ikke ekspert - men det virkede nogenlunde seriøst.

første gang var med Poi (tror jeg) hun er 37, lidt buttet og med store bryster, hun havde leggings og t-shirt på under massagen, så kan ikke komme det nærmere. Hun taler ikke meget dansk og engelsk. Hun var meget smilende og til tider flirtende.

Da timen var gået begyndte hun at kramme og kysse lidt, hun spurgte om jeg ville have ekstra, HJ 200. jeg takkede pænt nej. Hun spurgte om jeg ville komme igen dagen efter så kunne jeg få en times tantra til 500 + ekstra hvorefter hun grinede. (meget ærgerligt hun ikke tilbød det fra start)

Nå, men der gik et par dage, Poi's bryster havde alligevel fanget min interesse, så var interesseret i en times tantra med hende og troppede op på adressen igen. Hun var der ikke. en pige der kalder sig Dada var på vagt og spurgte om jeg ville have thai eller olie massage. Jeg tog olie - hun spurgte med det det samme om jeg ville have happy ending. not today svarede jeg hende pænt.

Dada er 35 meget smilende, hendes engelsk er ok, under massagen var hun iført t-shirt og shorts. Massagen var ok, og hun brugte de sædvanlige tricks lige at ramme bollerne og sjoveren, da vi nærmede os slutningen blev hun ret nærgående, men jeg afslog pænt et HJ. Jeg spurgte hende hvad de ellers tilbød, og hun svarede tantra for 500 og HJ for 200, hun giver ikke sex, men det gør nogle af de andre piger sagde hun.  Menukortet på døren og deres facebook-side siger intet om tantra, det burde de måske - hun sagde at der ikke var så mange kunder for tiden.

Stedet virker pænt og rent, og ude fra gaden ser det ganske fint ud. Det ligger på en meget trafikeret vej (Hundige Strandvej) Så længe man ikke bor i lokalområdet så er jeg egentlig ligeglad om der er meget trafik osv...

så det er altså muligt at få lidt sjov udover thai- og olie-massage som de reklamerer med.

Jeg vil prøve en tantra hos dem i den nærmeste fremtid, er lidt nysgerrig.

 

/69'er.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der flere gange, husker en sjov gang for ca 1 år siden hvor den unge pige syntes min strittende dims var meget stor og blev ved med at kommentere på den, jeg spillede lidt med og sagde hun var velkommen til at hoppe op og prøve en tur på den hvis hun turde, det gav hende røde kinder og hun fortsatte massagen...efter 10min listede hun et kondom på og gled meget forsigtigt ned over den og var til sidst i bund, hun var maxstram og det hele blev meget intimt på den virkelig skønne måde... Hun arbejdede virkelig med hendes krop og det var bare en af de oplevelser man aldrig glemmer og jeg blev ikke opkrævet ekstra for denne ydelse.

Jeg havde senere noget middelmådige oplevelser og deres bad var ret ringe en overgang, så fandt et andet sted.

Er badet blevet fixet ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrederikP skrev, for 7 timer siden:

Stedet ligger utroligt godt for mig.

Nogen der ved hvornår de vil genåbne?

Tak

Jeg tror ikke de vil genåbne, alt er ryddet og tekster fjernet fra vinduerne.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...