Hop til indhold
Toppe

Kæreste med en GP

Recommended Posts

Hejsa,

Dette er mit første indlæg - jeg har luret en del tid, men nu har jeg noget jeg vil høre om I kan hjælpe med. Især GP'erne :)

Hvordan er det at være kæreste med GP? Deler I jeres oplevelser med jeres kæreste? Eller er der vandtætte skodder imellem hvad der sker på arbejdet og privatlivet?

Jeg spørger fordi at jeg tænker det må være noget nær det ultimative at være kæreste med GP - jeg tænder på at høre om opevelserne hun har haft i løbet af dagen. Det er ikke på den der "jeg vil være din chauffør"- eller opvartende-type. Helt "normalt" og iøvrigt ligeværdigt kæreste-forhold - men dog med den tvist at jeg tænder på det hun laver. 

Men nogle gange er fantasien bedre end virkeligheden - derfor denne "føler". Skal jeg på jagt efter GP - eller skyde en hvid pil efter det? 

Jeg har ikke særlig stor erfaring med at besøge GP'ere - men kan godt sætte mig ind i Cage's oplevelser med at føle de virkelig er vild med en, hvilket jo er super-fedt, men ikke holdbart overhovedet. Best-case scenario er at score en pige i byen, og så senere hen finde ud af at hun er GP.

Pft.

/Torben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal da aldrig blive kærster med en pige fordi hun er GP. Du skal blive kærster med en pige fordi du elsker hende - uanset hvad hun laver.
Eller er du bare ude efter noget gratis fisse.


Lyder lidt som ham drengen i 7 klasse der ville ønske han havde bryster så han kunne kigge på dem hele tide.

Redigeret af AalborgLook
Typo...

Del dette indlæg


Link til indlæg

At jagte sin kommende kæreste ud fra hendes erhverv, er jo ikke holdbart.
Så det ikke pigen du er vild med, men hendes erhverv, hvor længe tror du sådan et forhold holder?

Ligesom med mange andre fantasier, tror jeg denne fantasi vil være bedst, hvis den forblev en fantasi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Toppe skrev, for 23 minutter siden:

Hejsa,

Dette er mit første indlæg - jeg har luret en del tid, men nu har jeg noget jeg vil høre om I kan hjælpe med. Især GP'erne :)

Hvordan er det at være kæreste med GP? Deler I jeres oplevelser med jeres kæreste? Eller er der vandtætte skodder imellem hvad der sker på arbejdet og privatlivet?

Jeg spørger fordi at jeg tænker det må være noget nær det ultimative at være kæreste med GP - jeg tænder på at høre om opevelserne hun har haft i løbet af dagen. Det er ikke på den der "jeg vil være din chauffør"- eller opvartende-type. Helt "normalt" og iøvrigt ligeværdigt kæreste-forhold - men dog med den tvist at jeg tænder på det hun laver. 

Men nogle gange er fantasien bedre end virkeligheden - derfor denne "føler". Skal jeg på jagt efter GP - eller skyde en hvid pil efter det? 

Jeg har ikke særlig stor erfaring med at besøge GP'ere - men kan godt sætte mig ind i Cage's oplevelser med at føle de virkelig er vild med en, hvilket jo er super-fedt, men ikke holdbart overhovedet. Best-case scenario er at score en pige i byen, og så senere hen finde ud af at hun er GP.

Pft.

/Torben

Det må være et godt emne over kaffen hos dine forældre, eller sammen med vennerne lørdag aften - hvad laver din kæreste ?- hun er luder - det skal nok åbne nogle døre for dig, eller nok ikke :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Du ved godt vi er helt almindelig mennesker som alle andre, ikk? Mit hår er ligeså grimt om morgenen som troldens og jeg kan være ligeså modbydelig som alle andre kvinder i min præ-menses tid.. 

Sorry sweety, men man bliver ikke kærester med en pige pga hun spreder ben for penge.

Og tro mig - vi får mange tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nej kærester er ren kærlighed, og det kan være rigtig svært, det var det for mig, at have en kæreste der var GP....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Maii Love skrev, for 6 minutter siden:

 Mit hår er ligeså grimt om morgenen som troldens 

Det kan enhver jo komme og sige. Mener at billede dokumentation er vejen frem her :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Maii Love skrev, for 8 minutter siden:

 

Sorry sweety, men man bliver ikke kærester med en pige pga hun spreder ben for penge.

Og tro mig - vi får mange tilbud.

Tja - mange mænd kan ikke skelne mellem sex og følelser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Cage skrev, for 1 minut siden:

Det kan enhver jo komme og sige. Mener at billede dokumentation er vejen frem her :D

Skriv dit navn 500 gange oveni hinanden med lukkede øjne = mit morgenhår ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Maii Love skrev, Lige nu:

Skriv dit navn 500 gange oveni hinanden med lukkede øjne = mit morgenhår ;) 

Billeder Maii billeder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Cage skrev, Lige nu:

Tja - mange mænd kan ikke skelne mellem sex og følelser ;)

Du tror da ikke du er den eneste der er gået i den fælde? Det er bare ikke alle der siger det højt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Cage skrev, Lige nu:

Billeder Maii billeder :D

Skulle vi ikke stoppe afsporingen nu? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Maii Love skrev, Lige nu:

Du tror da ikke du er den eneste der er gået i den fælde? Det er bare ikke alle der siger det højt.

Nej det tror jeg lige præcis ikke - eller rettere jeg ved det jo (mht mænd). Men det var godt svært at trænge gennem selverkendelses panseret fsva gp'ere i en anden tråd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 6 minutter siden:

Nej det tror jeg lige præcis ikke - eller rettere jeg ved det jo (mht mænd). Men det var godt svært at trænge gennem selverkendelses panseret fsva gp'ere i en anden tråd ;)

Du er så selvglad at du efterhånden afspore flere tråde.

Kan du ikke holde dit småsluderen med diverse GP'er til dine egne tråde.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
aarhussyd skrev, for 52 minutter siden:

Det må være et godt emne over kaffen hos dine forældre, eller sammen med vennerne lørdag aften - hvad laver din kæreste ?- hun er luder - det skal nok åbne nogle døre for dig, eller nok ikke :-) 

Mon ikke de fleste i den type forhold har en "dækhistorie" - studerende synes at være populært 

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toppe skrev, 1 time siden:

Skal jeg på jagt efter GP - eller skyde en hvid pil efter det? 


Græsset er ikke grønnere på den anden side, men der hvor du vander det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, 1 time siden:

1. Eller er du bare ude efter noget gratis fisse.


2. Lyder lidt som ham drengen i 7 klasse der ville ønske han havde bryster så han kunne kigge på dem hele tide.

1. Nogle mennesker har ikke nødvendigvis skumle hensigter.

2. Eller også lyder han som en fyr, der søger velmenende råd fra medlemmer der har prøvet det - eller du kan tage mandens egne ord for gode varer - hvor han efterspørger hvad gp'ere siger?

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Cage skrev, for 9 minutter siden:

Mon ikke de fleste i den type forhold har en "dækhistorie" - studerende synes at være populært 

Hehe studerende i 30-40 års alderen - ja ok, det går nok på vest egnen i København ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
aarhussyd skrev, Lige nu:

Hehe studerende i 30-40 års alderen - ja ok, det går nok på vest egnen i København ;-)

Ha ha ha ha. Der er ingen der studerer på vestegnen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, for 21 minutter siden:

Du er så selvglad at du efterhånden afspore flere tråde.

Kan du ikke holde dit småsluderen med diverse GP'er til dine egne tråde.

Jeg kan se, du har en stærk holdning til en af os, der afsporede. Og ud over at det ikke er god stil generelt, så vil jeg foreslå dig at klage til admin. Dit eget indlæg et jo en afsporing i sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toppe skrev, for 1 time siden:

Hejsa,

Dette er mit første indlæg - jeg har luret en del tid, men nu har jeg noget jeg vil høre om I kan hjælpe med. Især GP'erne :)

Hvordan er det at være kæreste med GP? Deler I jeres oplevelser med jeres kæreste? Eller er der vandtætte skodder imellem hvad der sker på arbejdet og privatlivet?

Jeg spørger fordi at jeg tænker det må være noget nær det ultimative at være kæreste med GP - jeg tænder på at høre om opevelserne hun har haft i løbet af dagen. Det er ikke på den der "jeg vil være din chauffør"- eller opvartende-type. Helt "normalt" og iøvrigt ligeværdigt kæreste-forhold - men dog med den tvist at jeg tænder på det hun laver. 

Men nogle gange er fantasien bedre end virkeligheden - derfor denne "føler". Skal jeg på jagt efter GP - eller skyde en hvid pil efter det? 

Jeg har ikke særlig stor erfaring med at besøge GP'ere - men kan godt sætte mig ind i Cage's oplevelser med at føle de virkelig er vild med en, hvilket jo er super-fedt, men ikke holdbart overhovedet. Best-case scenario er at score en pige i byen, og så senere hen finde ud af at hun er GP.

Pft.

/Torben

Tilbage på sporet ;-)

Har du overvejet om en GP du tilfældigvis måtte møde i byen og blive kæreste med, vil synes om, at du ligefrem tænder på, at hun ernærer sig som GP? Jeg tænker, at det kunne gå ud over hendes respekt for dig i sidste ende ...

Redigeret af Marqui

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, 1 time siden:

Du ved godt vi er helt almindelig mennesker som alle andre, ikk? Mit hår er ligeså grimt om morgenen som troldens og jeg kan være ligeså modbydelig som alle andre kvinder i min præ-menses tid.. 

Sorry sweety, men man bliver ikke kærester med en pige pga hun spreder ben for penge.

Og tro mig - vi får mange tilbud.

Lige præcist søde Maii :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 4 minutter siden:

Vi drømmer jo alle om at få en kæreste der er sammen med os pga vores arbejde.. :roll:

Det er da sket i verdenshistorien, at en kvinde har taget en mand pga. hans position og job ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...