Hop til indhold
J@n38

Miss Ellis?

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/196573

Jeg har mailet lidt sammen med hende her til aften. Og efter at jeg tidligere har læst, at hun kunne være hende der hedder Miss Ellis, så skrev jeg det til hende. 

Men hun nægter så at være hende. Hun siger, at hun ved kun hvad hun kan tilbyde.

1 times hygge til 1800 (uden gummi: 2200) Siger at hun ikke bliver gravid af at gøre det uden.

 

(Ved ikke om jeg har brugt den rigtige kategori?)

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 2 timer siden:

...Og efter at jeg tidligere har læst, at hun kunne være hende der hedder Miss Ellis, så skrev jeg det til hende. 

Men hun nægter så at være hende. Hun siger, at hun ved kun hvad hun kan tilbyde...

Nøgenbilledet kan godt ligne Miss Eliss.

Men ellers ligner annoncen ikke hendes, synderligt. Der var altid tlf.nummer, det var hendes fyr/pimp som skrev, hun var kun til in-call, i Frederiks og enkelte gange i Lind. Anmeldelserne tangerede advarsler.

Hvor har du læst, at det kunne være Miss Eliss? 

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, for 51 minutter siden:

Kan ikke anbefales er mit korte svar. Jeg er ikke helt klar over, hvad man må og kan skrive, 

Vi må ikke oplyse adresse, telefonnummer, poste billeder, som ikke fremgår af en annonce. Eller på anden måde krænke en massagepiges privatliv.

Men du må gerne fortælle om dine oplevelser, gode som dårlige. Herunder evt. advare mod snyd, eller andet, hvis det er aktuelt.

Du kan læse Eroguide's retningslinjer her:

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 14 timer siden:

Nøgenbilledet kan godt ligne Miss Eliss.

Men ellers ligner annoncen ikke hendes, synderligt. Der var altid tlf.nummer, det var hendes fyr/pimp som skrev, hun var kun til in-call, i Frederiks og enkelte gange i Lind. Anmeldelserne tangerede advarsler.

Hvor har du læst, at det kunne være Miss Eliss? 

KF.

Jeg kan ikke lige huske det på stående fod. Men synes det var et sted herinde.

Men ved ikke om jeg tør tage chancen og så møde hende? Synes 2200 er lidt meget for 1 time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...