Hop til indhold
Sgade12

Hvor er der god service i Nordjylland eller omkring Aalborg

Recommended Posts

Hej

Er der nogle forslag til steder med god service - hun må gerne være under 35 år og det gør ikke noget at hun har et par kg ekstra?

Har prøvet nogle drop-in steder fra EB, men syntes ikke at jeg har fundet lige det jeg kiggede efter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sgade12 skrev, for 58 minutter siden:

Hej

Er der nogle forslag til steder med god service - hun må gerne være under 35 år og det gør ikke noget at hun har et par kg ekstra?

Har prøvet nogle drop-in steder fra EB, men syntes ikke at jeg har fundet lige det jeg kiggede efter.

 

Hej Sgade12 måske du kunne fortælle lidt om hvilken oplevelse du søger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 7 minutter siden:

Hej Sgade12 måske du kunne fortælle lidt om hvilken oplevelse du søger.

 

Bare for at slå det fast - jeg søger kun et knald - jeg har ikke noget ønske om GFE. Jeg gider dog ikke de "fabrikker" som nogen steder desværre er, hvor man kan blive i tvivl om de har vasket håndklædet på sengen siden sidst ;-) Jeg søger en pige - helst ikke afrikansk - gerne med et par bryster som ikke hænger for meget mod syd.

Hun må gerne være lav og det gør ikke noget at hun ikke er en streg i luften - dog ikke et krav.

Så gider jeg ikke piger som tilbyder sex uden kondom - jeg er bare ikke til det (oral dog ok)

Ellers søger jeg vel mest bare et godt knald...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guptas law

Der er da et par fornuftige anmeldelser fra området som kan bruges.

prøv Louise Aalborg, eller miky i Brønderslev

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

https://annoncelight.dk/showad/197674 link til miss x - der tidligere hed Sisse og har også haft andre "kunstnernavne".

Supersød og efter min mening den dejligste pigekrop i Ålborg og omegn. Bor meget diskret med gode p-muligheder i nærheden. 

Har selv en aftale med hende sidst på eftermiddagen hvor vi endnu engang skal krølle lagner sammen. Men har da ikke noget imod at du lige "forborer" hende først!!

Men alle anbefalinger i tråden er gode og jeg glæder mig til at se en anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...