Hop til indhold

Recommended Posts

johanneseb skrev, for 8 timer siden:

Prøv Nina Thaimassage i Århus. Der kan man nemt forhandle sig til lidt af hvert ;)

Nina Thaimassage
Marselisborg Alle 24
8000 Aarhus C
Tlf. 61 70 19 52

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en gang tak for jeres svar, lille jens tog styring, endte hos Faida Horsens (big surprise). Prostata massage er ikke hendes ekspert område. Men hold da kæft jeg kan godt lide hende, 110% top service. Jeg ved ikke om hun kan læse mine tanker, efter endt akt skulle vi da lige ligge i ske og lukke øjnene. Det bliver et stort JA herfra. Forvent ikke professionel massage, men super god sex, hvis du forsøger at gøre lidt for hende gør hun alt for dig. Kan I alle sammen have en fantastisk week-end.

PS helst sms på engelsk hvis du vil i kontakt med dette skønne kvinde menneske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 50 minutter siden:

Endnu en gang tak for jeres svar, lille jens tog styring, endte hos Faida Horsens (big surprise). Prostata massage er ikke hendes ekspert område. Men hold da kæft jeg kan godt lide hende, 110% top service. Jeg ved ikke om hun kan læse mine tanker, efter endt akt skulle vi da lige ligge i ske og lukke øjnene. Det bliver et stort JA herfra. Forvent ikke professionel massage, men super god sex, hvis du forsøger at gøre lidt for hende gør hun alt for dig. Kan I alle sammen have en fantastisk week-end.

PS helst sms på engelsk hvis du vil i kontakt med dette skønne kvinde menneske. 

Faida Horsens. Smedegade... ? ;-)

Hvad gav du for en sådan omgang?;-)
 

Hilsen

Andrik

Redigeret af andrik

Del dette indlæg


Link til indlæg
navn
LEENA THAIMASSAGE
beskrivelse
Smedegade 26, 8700 Horsens

50658878

Den skønne heder Faida

1200 bobs

nogle vil sige "det er 200 for meget" det er jeg nu pisse lige glad med, det er nu den pris Faida og jeg er enige om at en tur koster for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...