Hop til indhold
White

Trans Tina Massage & Sex in Skive - Now 2 SEXY ladyboys

Recommended Posts

Tina har været omtalt flere gange her på siden

Normalt i positive vendinger

Mine erfaringer med hende, da hun arbejdede her i Århus, er også kun positive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

begge 

White skrev, den 2016-08-10 at 12:25:

Har besøgt Tina så hun var i København en fornuftig oplevelse, men vil høre om hende på billedet 

begge bilder er äget....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
HG Wells skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har været sammen med Fahah, jeg var ikke pjattet med hende. Tine tilgengæld er fantastisk. 

Nogen detaljer? Hvad var godt, hvad var skidt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes hun var kedelig og uengageret. Mens jeg bollede hende, med hendes ben om nakken, kiggede hun væk fra mig. Jeg ved ikke hvorfor, men det virkede ikke superfedt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Farah nu og kan bekræfte at billederne er ægte hun har en flot kvindelig krop med dejlige bryster og en lækker velformet røv, jeg fik 30 min. med full service hun var sød og fræk vi startede med at sutte pik på hinanden hvor hun hurtigt blev stiv i min mund, der efter kneppede hun mig mens jeg lå på ryggen og hun spillede min pik til jeg kom i en dejlig orgasme og spermede, resten af tiden gav hun mig en god professionel helkropsmassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 12 minutter siden:

Har besøgt Farah nu og kan bekræfte at billederne er ægte hun har en flot kvindelig krop med dejlige bryster og en lækker velformet røv, jeg fik 30 min. med full service hun var sød og fræk vi startede med at sutte pik på hinanden hvor hun hurtigt blev stiv i min mund, der efter kneppede hun mig mens jeg lå på ryggen og hun spillede min pik til jeg kom i en dejlig orgasme og spermede, resten af tiden gav hun mig en god professionel helkropsmassage.

Ka du ik sende hende til KBH vi mangler pt. hvor Malii og Nadie er gået i flyverskjul. Syns hun ser virkelig lækker ud....

1955

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25
HG Wells skrev, den 2016-08-14 at 12:37:

Jeg har været sammen med Fahah, jeg var ikke pjattet med hende. Tine tilgengæld er fantastisk. 

tina er fantastisk..... hun er da ikke på mere kun massage ikke noget extra...???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo snildt, hun spurgte om jeg ikke næste gang skulle betale for en hel times vild elskov. 1500kr - og så er det vist både med det ene og det andet afsluttende med sæd ud over alle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Full body massage + sex both ways (1hr) 1500 kr
30 min sex both ways (active & passive) 1200 kr

20 min sucking & fucking 800 kr
Body2Body massage + mutual sucking (40min) 800 kr
15 min sex (passive) 600 kr
Tantric massage + hand job (30 min) 500 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Har prøvet at være sammen med Farah i weekenden. Synes det var en god oplevelse, masser af øjenkontakt og meget intensiv knalden frem og tilbage ;-)

Hun er virkelig flot og feminin. Jeg ville aldrig gætte at hun var en ladyboy, hvis jeg gik forbi hende på gaden. Brysterne er dog lige hårde nok.

Men Tina er dog stadig nr. 1 :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
Pernielsen1959 skrev, den ‎09‎-‎03‎-‎2017 at 09:00:

Tina er pt. i Hamburg, hun er fantastisk glæder mig til hun kommer til Jylland igen

Kan du sende et link til Tina i Hamburg? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Nogen der ved om Tina har planer om at besøge det jyske igen? Savner den lille frækkert. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...