Hop til indhold
NajaP

ADVARSEL!ADVARSEL

Recommended Posts

Jeg har i disse dage annonce på annoncelight.dk om kneppemarathon.

 

https://annoncelight.dk/showad/210835

I den forbindelse er dersom altid nogle som skal ødelægge det og med deres syge sind indjage en skræk i folk. LAD DET VÆRE SAGT: Hvis du kommunikerer med en mand eller hvilken som helst 3.-part omkring at besøge mig, kan du være ganske sikker og vis på at det er FAKE. Jeg og jeg alene varetager al kommunikation uanset hvilket scenarie det måtte være. Info på superchat.dk eller andre chatsider er IKKE skrevet af mig...

Syg syg verden! 

Dejlig dag til Ero-folket ;)

Redigeret af NajaP

Del dette indlæg


Link til indlæg
soedfyr73 skrev, for 2 minutter siden:

whau .. det lyder godt nok frækt .. 

Jo det er det skam også, men , nu var det ikke for reklamens skyld, men for at advare stakkels uvidende mænd som drager afsted og pludselig havner i noget der minder om en gay-klub med alle de mænd der vader rundt og prøver at finde mig og derved bliver skræmt fra vid og sans .. Det er ikke ok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er du færdig med det projekt for i dag? :o Ville gerne nå at være med og tømme mig i dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Naja
Jeg bliver mega nysgerrig. Man må tømme sig i dig, uden kondom. Hvorfor? jeg mener ift. hvad med sygdomme? Jeg er på ingen måde ude på at fordømme eller på anden måde nedgøre dit projekt. Jeg syntes det lyder frækt, men jeg vil gerne forstå hvad GP'erne har med i deres overvejelser, når de tilbyder uden.. er det fordi du er ligeglad med risikoen for at blive smittet?
Mange hilsner,

Benny 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad har reklamen her at gøre med "generel debat"? Bør flyttes til events, annoncer eller falsk markedsføring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...