Hop til indhold
Guest dykker

Aftale tirsdag morgen med SofieSugar

Recommended Posts

Guest dykker

Fed dialog med SofieSugar og alt var aftalt for et møde idag kl. 09.00 værelse og alt var lejet til den stor oplevelse, kl. 8.55 var jeg blokkeret.

Jeg er ved at være træt af disse useriøse tøser/eller hvad de er - det er da belastende, 800 kr. til værelset lige ud af vinduet.

Hold jer fra Hende og mange flere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sørger for altid lige at mødes kort med dem til en kop kaffe, for at se dem i øjnene. Derefter laver vi en aftale.

De piger der laver en aftale med en fremmed mand, om at mødes på et hotel og have sex...bare sådan.....aflyser i 99% af tilfældene - med mindre de er pros....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Tak for de gode råd, men syntes nu at det var mere på sin plads at de tøser blev opdraget til at melde fra i stedet. Har lige fået en PM fra en anden bruger som fortæller at han også i går havde en aftale med hende kl. 07.30 - præsis det samme skete, kort før mødetid blev han blokkeret. Kl 09.00 skulle hun møde mig - er der nogle der kan forklare hvad pokker der sker i sådan en lille bitch hjerne ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

er blevet brændt af 4 gange på en weekend , sådan er det det er værre end en vejrudsigt , at lave aftaler

det kræver tålmodighed

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

men ærligt at være så ok overoptimistisk at man bestiler et hotelværelse i forvejen inden man ser om nogen dukker op

og ser om der er fælles kemi til at gå op på et værelse

så er man måske også lidt for vant til pristituerede ok og tror det er det samme ? kunne være et spørgsmål her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Tak for opbakningen Cokken, nu kender du jo ikke optakten til min aftale og Hotelbestilling, i virkeligheden er det jo heller ikke det der er sagens fokus, sagen er at disse mennesker som laver aftaler blot kunne give besked om at de ikke havde tid eller havde fået kolde føder, det er lige så hurtigt at skrive to ord som at trykke på "bloker" Så din opbakning siger vist mere om at du måske heller ikke er den du udgiver dig for, men måske "sød" eller "sofiesugar"

Del dette indlæg


Link til indlæg

ha ha dykker den var sgu ny, men nej er blevet brændt af utallige gange ,d erfor de gode råd,

men du gider ikke lære af dem det er de andre der skal lære , og det skal nok gå godt )

god jagt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
dykker skrev, for 5 timer siden:

Tak for opbakningen Cokken, nu kender du jo ikke optakten til min aftale og Hotelbestilling, i virkeligheden er det jo heller ikke det der er sagens fokus, sagen er at disse mennesker som laver aftaler blot kunne give besked om at de ikke havde tid eller havde fået kolde føder, det er lige så hurtigt at skrive to ord som at trykke på "bloker" Så din opbakning siger vist mere om at du måske heller ikke er den du udgiver dig for, men måske "sød" eller "sofiesugar"

Modtog det samme gode råd fra cokken i en anden tråd, må erklærer mig enig her - formuleret bedre end jeg selv havde overskud til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...