Hop til indhold

Pige i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Har lyst til at prøve en ny pige i Aarhus.

har været ved Lara og Alexa, begge været en god oplevelse.

hvem kan i anbefale? Alder i 20'erne og slanke piger med en god røv;)

j.

Skrevet

Prøv Kati hun er en dejlig pige. 

Evt Amy hende har jeg dog ikke besøgt endnu men hun ser lækker ud og får også gode anmeldelser. 

Skrevet
  • Author
dickens skrev, 1 time siden:

Evt Amy hende har jeg dog ikke besøgt endnu men hun ser lækker ud og får også gode anmeldelser. 

Ok - må se hvor vi ender. Amy har fået et par dårlige anmeldelser, så ved ikke rigtigt 

Skrevet
dickens skrev, for 5 timer siden:

På Annonce Light ser det ud til at Kati kun tager imod kunder hun har haft før. 

Amy har jeg ikke besøgt (endnu), men hun ser dejlig ud. Hun har fået et par blandede anmeldelser her, men et eller andet sted kan jeg godt lide at hun tager til genmæle her på forum. Nok især fordi hun gør det på en ordentlig måde. 

Får jeg en dag (læs når jeg har råd)  besøgt Amy skal jeg nok skrive en anmeldelse her. 

Skrevet
Mester75 skrev, for 8 timer siden:

På Annonce Light ser det ud til at Kati kun tager imod kunder hun har haft før. 

Amy har jeg ikke besøgt (endnu), men hun ser dejlig ud. Hun har fået et par blandede anmeldelser her, men et eller andet sted kan jeg godt lide at hun tager til genmæle her på forum. Nok især fordi hun gør det på en ordentlig måde. 

Får jeg en dag (læs når jeg har råd)  besøgt Amy skal jeg nok skrive en anmeldelse her. 

Mht Kati så var det ærgerligt da hun er super sød.

Mht Amy så når jeg får tid så skal hun prøves tror dårlige anmeldelser også tit kan skyldes mange andre ting end lige pigen!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.