Hop til indhold
Proxy

Latina FKK/Geizhaus ?

Recommended Posts

Hej, jeg leder efter steder som har et pænt udvalg af spansk talende piger, gerne fra latinamerika.

Det virker som om fkk / flatrate osv er overrepræsenteret af østeuropæere. Mange smukke selvf, mens udvalget af de lidt mørkere med mere markante former ikke er så godt ?! Eller er det bare mig der tager fejl. 

Hører gerne om steder der ikke bare er en apartment :-) 

På forhånd tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Nej har ikke selv besøgt denne klub. Men ved der er skrevet om den her på siden, så du kan prøve at søge selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På P-club i Flensburg finder du Jessi fra Cuba - en slank pige med rimelig store nødder til en lækker omgang spansk med spyt og på Fantasy Lounge i Hamburg finder du Jessie fra den Dominikanske Rep. - hun er lidt mere bred om røven og med lidt mave, men begge piger er rigtig søde og frække. De har dog begge lidt tatoveringer - hvad det så skal gøre godt for på en mørk hud?

På Harmony i Hamburg kan du også finde et par mørke piger, men jeg mener ikke de taler spansk :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...