Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var igår på besøg hos den skønne Adelie! Der er jo herfra lagt op til en forventningsfuldhed udover det sædvanlige, så der var sommerfugle i maven da jeg lidt over middag parkerede ude foran et diskret liggende sommerhus i det midtjyske. Jeg vil blot sige at alle mine forventninger blev indfriet til fulde. Tror Adelie har opfundet begrebet, Aime to please! Dette er vel egentlig blot en tak, til Adelie for at have inviteret mig ind i hendes verden, et lille øjeblik!

Håber der er plads til den her også! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bodyworks skrev, den 9. august 2016 at 08:42:

Jeg var igår på besøg hos den skønne Adelie! Der er jo herfra lagt op til en forventningsfuldhed udover det sædvanlige, så der var sommerfugle i maven da jeg lidt over middag parkerede ude foran et diskret liggende sommerhus i det midtjyske. Jeg vil blot sige at alle mine forventninger blev indfriet til fulde. Tror Adelie har opfundet begrebet, Aime to please! Dette er vel egentlig blot en tak, til Adelie for at have inviteret mig ind i hendes verden, et lille øjeblik!

Håber der er plads til den her også! ;-)

Jeg har haft en kende travlt med mit almindelig job så dit søde indlæg er gået helt forbi min næse ;) ...... Jeg måtte lige tilbage og se i kalenderen hvilken fræk mand som trådte ind i min verden lidt over middag :) ...... Fundet !!! 

Jeg takker både for et skønt og indlevende besøg og dine søde ord. Du er altid velkommen til at besøge min verden. 

Kh A 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...