Hop til indhold
Stubbe21

Hvor møder man en flot og lækker pige på Sydfyn?

Recommended Posts

Er på Sydfyn, og tænker at jeg på torsdag sidst på eftermiddagen vil finde mig en lækker, flot og fræk pige. 

Er der nogen der har nogen at anbefale, en som bare SKAL besøges?

Det er almindelig sex, gerne en time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan man ikke.. Der findes ikke lækre piger på Fyn, overhovedet.. Skulle du finde en, så er det en turist.

Lækre piger finder du i Jylland, nord for Kolding og op til Limfjorden, i Storkøbenhavn, enkelte på Samsø og en på Bornholm. Største koncentration finder du i Århus omkring 8210 :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 4 timer siden:

Det kan man ikke.. Der findes ikke lækre piger på Fyn, overhovedet.. Skulle du finde en, så er det en turist.

Lækre piger finder du i Jylland, nord for Kolding og op til Limfjorden, i Storkøbenhavn, enkelte på Samsø og en på Bornholm. Største koncentration finder du i Århus omkring 8210 :-P 

Hvad fanden er da det for en kommentar, der er sgu da tit lækre piger på Fyn som annoncerer med sex.

du må godt nok selv være supermodel hvis du ikke mener nogen piger er flotte nok til dig, prøv nu lige igen at se dig i spejlet og kom ned på jorden igen.

selvfølgelig er smag og behag forskellige, men der er næsten altid flotte piger på Fyn, dog oftest i Odense. 

Zita i Nyborg er flot, og Tiffany dreams er flot, bare læs anmeldelser af især Tiffany

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerFyn skrev, for 7 timer siden:

Hende her på Kongebakken ser i hvert fald ualmindelig lækker ud:-P, så hun kunne være et godt bud

https://annoncelight.dk/showad/212894

Linda er herre lækker og rigtig sød og imødekommende. Hendes billeder ved jeg med sikkerhed er 100 % af hende og kun nogen måneder gamle, så her får du hvad du ser.
Thansen har tidligere i år anmeldt Linda - altså ikke til politiet med hendes ydelser. ;-)

Håber det var til lidt hjælp. 

Skynd dig ud og få noget:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zita i Nyborg er absolut den flotteste pige jeg har besøgt. Jeg tvivler på at der findes flottere piger i landet, om du så rejser til Skagen. Og Nyborg er da på Sydfyn med lidt god vilje :-)

At hun så også kan lide det hun laver er jo kun et plus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 5 timer siden:

Zita i Nyborg er absolut den flotteste pige jeg har besøgt. Jeg tvivler på at der findes flottere piger i landet, om du så rejser til Skagen. Og Nyborg er da på Sydfyn med lidt god vilje :-)

At hun så også kan lide det hun laver er jo kun et plus.

Sydfyn er da Svendborg / Faaborg området :P

Uanset om man har egen bil eller bruger offentlig transport tager det længere tid at komme til Nyborg end til Odense fra Sydfyn :)

Men Zita er bestemt en pige der kan anbefales, ikke noget galt der :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 9 timer siden:

Sydfyn er da Svendborg / Faaborg området :P

Uanset om man har egen bil eller bruger offentlig transport tager det længere tid at komme til Nyborg end til Odense fra Sydfyn :)

Men Zita er bestemt en pige der kan anbefales, ikke noget galt der :) 

Det tager 45 min. med bus fra Svendborg til Nyborg og 5 min. gang at komme til Zita. Det kunne vist ikke gøres meget hurtigere hvis hun var i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den ‎09‎-‎08‎-‎2016 at 12:59:

Hvad fanden er da det for en kommentar, der er sgu da tit lækre piger på Fyn som annoncerer med sex.

du må godt nok selv være supermodel hvis du ikke mener nogen piger er flotte nok til dig, prøv nu lige igen at se dig i spejlet og kom ned på jorden igen.

selvfølgelig er smag og behag forskellige, men der er næsten altid flotte piger på Fyn, dog oftest i Odense. 

Zita i Nyborg er flot, og Tiffany dreams er flot, bare læs anmeldelser af især Tiffany

det var en joke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stubbe21 skrev, den 9. august 2016 at 00:22:

Er på Sydfyn, og tænker at jeg på torsdag sidst på eftermiddagen vil finde mig en lækker, flot og fræk pige. 

Er der nogen der har nogen at anbefale, en som bare SKAL besøges?

Det er almindelig sex, gerne en time. 

Tak for forslag. :-)

det bliver nok til en tur forbi Zita hvis det kan passes ind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...