Hop til indhold
tulips

Erfaring med flatt99 hamburg?

Recommended Posts

Hej alle sammen overvejer et smut på flatt99 fordi vi sidste gang prøvede fantasy som Vi syntes var okay og fik hvad Vi kom efter men kunne godt tænke og prøve noget nyt måske. Har hørt om flatt99 at den måske ikke skulle være lige så god men er der nogen der har positive erfaringer der fra? Er der nogen pæne unge piger? Og hvordan er stedet? Eller er der kun negativt og sige om det sted? Er der eventuelt andre flattrate i hamburg området kender nemlig kun de to steder? 

vh. 

Redigeret af tulips

Del dette indlæg


Link til indlæg
tulips skrev, for 8 timer siden:

Er der eventuelt andre flattrate i hamburg området

Sådan set kun Club Frivol enkelte dage i ugen - og så er der af og til GangBang i Cantonium.

Flatt99 og de andre steder lever desværre ikke op til den mere rolige og behagelige stemning på Fantasy - men god som afveksling - og for at finde ud af hvor godt det trods alt er på Fantasy :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flat99, træls høj musik, megen røg, dårlige bade faciliteter, pæne piger, billigt, billige (halv dårlige) værelser. Bestyre meget fair overfor pigerne, kan de ikke lide at være det er de til enhver tid velkommen til at smutte. Hvis du er i bil kan du jo starte med at besøge flat99, kan du lide bliv der ellers kør over til Fantasy.

For et par timers ekstra kørsel er der mange gode muligheder:

Total Club, Hannover. Le desir, Hildsheim. Party Inn, Hildesheim. ect. https://www.google.com/maps/d/viewer?t=m&oe=UTF8&msa=0&ie=UTF8&mid=1QojAVTX3PDnfPHBZ8MylapCMhTA

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay mange tak for svar du lyder ik alt for positiv om stedet. Men er der nogen pæne unge piger? Og hvordan virker det? vil de have extra penge pr. Tur eller hvordan ? Og er der mange andre kunder så Det ik til og komme til eller? 

Vh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pæne piger ja. Hvis du læser deres hjemme side kan du se standard priser og ydelser. Husk alt andet end knep og sut uden er ekstra, kender ikke ekstra priser. Jeg har aldrig oplevet mange gæster i hverdage, dog mange i week-ends. Prøv det da, det er billigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror sku jeg prøver så har lige sidste spørgsmål:-) har været inde på deres hjemmeside og Ja mit tysk er ikke det bedste men syntes jeg kan læse noget med halbe stunde 30euro og stunde 55 men er det ik flattrate med betaling en gang og så kan man bare slå sig løs? Hvad er prisen for det? På fantasy er det jo 60 i entré og 60 til Den første pige. Er det ik os sådan på flatt99? 

Vh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK

Det er som sådant ikke nogen rigtig flat-rate klub, navnet flat99 fortaber sig lidt i tågerne.

Halv time med en pige  30 Euro.

Hel time med en pige 55 Euro.

Denne pris inkludere blæs uden og samleje, priser på alt andet aftales med den enkelte pige.

Onsdag er flat rate 99 Euro for så mange ture du kan klare, de skriver godt nok noget i retning af at du må blive på værelset med pigen så lange du kan holde inden udløsning, dette skal dog nok tages med et gran salt, forvent seancer af max. ca. 20 minutter. 

Min egen teori, klubben besøges af mange meget solbrændte mænd, der syntes at være den opfattelse af at disse mænd kommer ret så hurtigt, derfor siger klubben du må være være sammen med pigen så længe du kan holde, de regner så med at den gennemsnitlige fyr kan holde max. 20 minutter. 

PS spørg bare løs!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tulips skrev, for 14 timer siden:

Men er der nogen pæne unge piger?

Ja, især Milena kan anbefales - men hold dig fra hendes endnu pænere søster :P

Stedet kunne uden røg og høj musik + bedre badefaciliteter og møbler uden store huller i betrækket være rigtig godt, da du f.eks. ikke skal betale entre - og derfor kan se pigerne an, inden du har pungen fremme til andet end måske lidt at drikke - men gør så også at mange overvægtige mænd vist bare kommer for at hygge, ryge, drikke og føre sig frem blandt vennerne.

Har dog set at om eftermiddagen kommer der en del enlige tyske mænd, napper en enkelt pige og smutter så hurtigt igen, da det sådan set er billigere end på et alm. bordel og du kan se pigen bedre an på forhånd, end når man står og ringer på døren til et tilfældigt bordel - så på den måde er det jo godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 21 timer siden:

Hvis du er i bil kan du jo starte med at besøge flat99, kan du lide bliv der ellers kør over til Fantasy.

Det tager bare et sted mellem 30 og 45 min at komme fra Flatt99 til Fantasy - eller modsat - kommer man ad A7 ligger Fantasy næsten lige ved afkørsel HH 26 Stellingen, hvor man fra A7 må regne med at altså tager en del tid at finde frem til Flatt99 - som desuden kan være svært at finde på 1. sal på bagsiden af en industribygning og med indgang ved siden af et autoværksted :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 48 minutter siden:

Gammel tråd men ikke dette ikke til trods, 30 minutter, hvilken vej kører du Jern?

Sidst kørte ind omkring der Alster i myldretiden - og så ad Ahrensburger Str. - og det var rent elendigt, da jeg kom til at køre bag en sværtransport - og da jeg så endelig kunne dreje fra, gik bommen ned ved en jernbaneoverskæring + jeg havde mere besvær med at finde stedet end første gang :-(

Har også prøvet at køre den anden vej, ad en mere nordlig rute og ud på aftenen med ringe trafik - men er man ikke kendt og må føle sig lidt frem, selvom man har GPS - så tager de knap 20 km, altså lang tid. Problemet er jo at der ikke er nogen indlysende rute - og lyskurverne passer ikke helt med tværgående trafik - de er mere baseret få at få folk ud og ind fra centrum, fremfor rundt om byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...